اخبار

اختصاصی بسپار/ Elementis تولید ضد کف زیستی جدیدی را آغاز کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Elementis که تولید کننده مواد شیمیایی ویژه و اصلاح کننده های رئولوژی برای رنگ ها ، پوشش ها و کاربرد های صنعتی می باشد اعلام کرد که تولید یک ضد کف زیستی جدید را آغاز کرده است. این ضد کف جدید که با نام تجاری DAPRO BIO 9910 به بازار عرضه می شود حاوی 96 درصد کربن زیستی می باشد. DAPRO BIO 9910 برای رنگ های ساختمانی طراحی شده است.

این ضد کف ضمن عملکرد مناسب باعث کمک به حفظ محیط زیست نیز می گردد و برای فرموله کردن رنگ های سبز قابل استفاده می باشد. به گفته Gerjan van Laar مدیر بازاریابی بخش ساختمانی شرکت Elementis ، بازار به سرعت در حال تغییر به سمت رنگ های با عملکرد بالا ، زیست سازگار و ایمن می باشد. بسیاری از تولید کنندگان رنگ نیز در حال تغییر به سمت استفاده از مواد اولیه زیستی می باشند. به همین دلیل کارشناسان شرکت Elementis بطور پیوسته در حال توسعه محصولات زیست سازگار مطابق با نیازمندی های مشتریان می باشند.

DAPRO BIO 9910 مثالی برای توسعه این محصولات جدید می باشد. ضد کف ها ، کف را از بین برده و مانع تشکیل حباب در حین تولید ، اعمال و انبارداری می گردند. ضد کف های متداول بر پایه ترکیبات نفتی می باشند و می توانند دارای اثرات منفی بر روی محیط زیست باشند. DAPRO BIO 9910 یک پیشرفت مهم می باشد. این ضد کف عمدتا از روغن های گیاهی تجدید پذیر ساخته می شود و جایگزین زیست سازگار برای ضد کف های متداول می باشد. این ضد کف حاوی دیسپرسیون بسیار ریز واکس در روغن گیاهی و مقادیر کمی از سیلیکون می باشد. این ضد کف دارای پایداری انبارداری عالی می باشد و فاقد دو فاز شدگی در طول زمان می باشد. همچنین کارایی خود را برای زمان طولانی حفظ می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا