اخبار

اختصاصی بسپار/ ENGEL اولین سری WINTEC برای بازار آسیا را در ChinaPlas 2024 به نمایش گذاشت

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر ENGEL، سازنده ی ماشین‌های قالب‌گیری تزریقی اتریشی، سری WINTEC را که مخصوص بازار آسیا است، در CHINAPLAS 2024 معرفی کرد.

اولین نمایش جهانی سری WINTEC
ENGEL سبد WINTEC را برای CHINAPLAS توسعه داده و t-win SE را به عنوان یک سری جدید اضافه کرده است. علاوه بر این، راه اندازی e-win شاهد ورود اولین مدل تمام الکتریکی WINTEC به بازار است که برای اولین بار در چایناپلاس نمایش داده می شود.
t-win SE جدیدترین مدل اضافه شده است و به طور خاص برای نیازهای بازارهای آسیایی طراحی شده است. این سری در اندازه های 6500 کیلونیوتن، 10500 کیلونیوتن و 18000 کیلونیوتن برای بازار آسیا عرضه خواهد شد.

محصول دیگر ENGEL مدل winless 120 از زرد شدن و علائم سوختگی جلوگیری می‌کند. به لطف توزیع نیروی گیره همگن، قالب گیری دقیق قطعات بلند و نازک را امکان پذیر می کند.
علاوه بر این، طراحی بدون نوار (tie-bar-less) به این معنی است که حتی قالب های بسیار بزرگ را می توان در ماشین های قالب گیری تزریقی نسبتاً کوچک استفاده کرد. در این محصول نیروی گیره مورد نیاز فقط 1200 کیلونیوتن است. در حالیکه در دستگاه های معمول به دلیل فضای مورد نیاز برای قالب، به نیروی گیره بسیار بالاتری نیاز دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا