اخبار

اختصاصی بسپار/ Entek از فناوری جدید دو ماردان در NPE2024 رونمایی می کند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Entek به عنوان متخصص رانشگری (extrusion)، فناوری جدید دو ماردان (twin screw) خود را در کنار تجهیزات حمل و نقل مواد و پیشنهادات توسعه یافته بخش Wear Parts در NPE2024 در اورلاندو، فلوریدا، در ماه می به نمایش خواهد گذاشت.

بخش Wear Parts Entek که در فوریه گذشته راه اندازی شد، توسعه ای از تجارت رو به رشد قطعات ضد سایش این شرکت است. برای پاسخگویی به تقاضا، این شرکت تغییراتی را برای افزایش موجودی و کاهش زمان تحویل قطعات اعمال کرده است. موارد زیر در NPE نمایش داده می شود:
• برنامه طرح بندی ماردان 2.0، با نمایش زنده و تعاملی از ویژگی های جدید که از زمان عرضه آن در سال 2018 اضافه شده است.
• ماردان های 162 میلی متری؛
• مجموعه ماردان های 27 و 133 میلی متری روی شفت ها.
• قطعات ضد سایش، از جمله ماردان های 250 میلی متری، سیلندرهای گرد 82 میلی متری، نگه دارنده سیلندرهای 160 میلی متری و موارد دیگر

Entek همچنین رانشگر دو ماردان HT 162 خود که قرار است در سه ماهه اول سال 2025 عرضه شود را به شرکت کنندگان نمایش خواهد داد. این شرکت HT 92 دو ماردان خود را که در حال توسعه است نیز معرفی خواهد کرد. Entek سری HT خود را در سال 2020 راه اندازی کرد و با دستگاه HT 72 شروع کرد.

سایر فناوری های رانشگری که Entek نمایش می دهد شامل موارد زیر است:
فناوری حسگر جریان نصب شده بر روی سیلندر دو ماردان 103 میلی متری.
فناوری ترکیب ماشین آلات دو ماردان VFT برای بهبود خروجی و کیفیت محصول؛
پرکننده 37 میلی‌متری QC3، با سیلندرهای رانشگر دو ماردان 4-43 میلی‌متری برای نشان دادن دسترسی و انعطاف‌پذیری و همچنین سهولت تعویض بین پرکننده خلاء و خوراک دهنده ی جانبی.برای پودرها و سایر موادی که به سختی مورد استفاده قرار می گیرند، Entek یک گیرنده ی صافی و لودر خلاء را به نمایشگاه خواهد آورد. ظرفیت سامانه های Entek Adaptive را می توان از 100 تا بیش از 40000 پوند در ساعت تنظیم کرد و دارای صافی هایی با ماندگاری طولانی و با قابلیت تعویض آسان است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا