اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Entek در حال توسعه اکسترودر دو ماردان 160 میلی متری

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر اکسترودر (رانشگر) جدید که انتظار می‌رود در سه ماهه چهارم سال 2024 عرضه شود، برای کاربردهای با خروجی بالا از جمله ترکیب مستربچ طراحی شده است. سیستم اکستروژن (رانشگری) و جابجایی مواد و تامین کننده قطعات Entek در حال توسعه بزرگترین رانشگر دو ماردان (twin-screw extruder) تا به امروز یعنی یک دستگاه 160 میلی متری است. اگرچه Entek قطعات جایگزین را در اندازه های تا 250 میلی متر تولید می کند، بزرگترین اکسترودری که تا به امروز ارائه کرده است یک مدل 133 میلی متری است.

ماشین جدید توسط تیمی از مهندسان در اورگان، نوادا و کالیفرنیا طراحی شده است. اولین اکسترودر قرار است در سه ماهه چهارم سال آینده عرضه شود.

معاون فروش اکستروژن، اظهار کرده است این شرکت تقریباً 20 سال است که قطعات جایگزین برای این اندازه دستگاه را برای سایر برندهای اکسترودرهای دو ماردان می سازد. شاهد تقاضای بازار برای این اندازه بوده و شکاف موجود در خط تولید ماشین های Entek را تشخیص داده است.

در اخبار دیگر،Entek  اعلام کرده است که در حال تکمیل فاز یک تأسیسات تولیدی 100 هزار فوت مربعی خود است. این شرکت 15 میلیون دلار در این توسعه سرمایه گذاری کرده است که شامل بخش جدید قطعاتی است که رانشگر دو ماردان و ترکیب مواد را ارائه می دهد.

Entek همچنین یک طراح و تولید کننده پیشرو در جداکننده های باتری های سرب-اسید و لیتیوم است. دفتر مرکزی این شرکت در لبنان است و تاسیسات خود را در بریتانیا، اندونزی، ژاپن و چین اداره می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا