اخبار

اختصاصی بسپار/ Evonik افزودنی جدیدی برای رنگ های نمای آب پایه معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر Evonik Coating Additives‌افزودنی جدیدی برای حفاظت نمای ساختمان ها تولید کرده است. این افزودنی جدید با نام تجاری TEGO Guard 9000 به بازار عرضه می شود.

به گفته Ellen Reuter رئیس بخش تزیینی در منطقه EMEA ، اعمال رنگ های نما به شرایط آب و هوایی بستگی زیادی دارد زیرا پوشش های نما که به تازگی اعمال می شوند پس از زمان نسبتا طولانی خشک می شوند. بنابراین در برابر آب ، گرد و غبار و چرک آسیب پذیر می باشند. افزودنی جدید Evonik به نام TEGO Guard 9000 باعث بهبود پایداری اجزای رنگ در پوشش های نما می شود. در نتیجه رنگ تقریبا بلافاصله پس از اعمال دارای مقاومت خوب در برابر شرایط آب و هوایی می باشد. در حالیکه پوشش های نمای بیرونگاهی با درصد حجمی بالای رنگدانه (PVC) پس از سه ساعت یا بیشتر خشک می شوند ، خواص Quick set مربوط به فناوری TEGO Guard 9000 باعث می شود رنگ تنها چند دقیقه پس از اعمال دارای مقاومت بالایی در برابر باران باشد. این فناوری برهمکنش الکتروستاتیک بین پلیمر آلی کاتیونی و اجزای آنیونی رنگ را بهبود می دهد. بعلاوه فرمولاسیون ویژه  TEGO Guard 9000 باعث می شود که هیچگونه اثر منفی بر روی پایداری انبارداری ایجاد نگردد. این افزودنی در موارد مختلف و بدون در نظر گرفتن نوع بایندر، PVC و فام پوشش قابل استفاده می باشد. این افزودنی برای استفاده در پوشش های نمای پایه آب دوستدار محیط زیست مناسب می باشد.

به گفته Katina Kiep رئیس بخش بازار تزیینی در Evonik Coating Additives ، تولید کنندگان رنگ با استفاده از TEGO Guard 9000 می توانند پوشش های نمای دوستدار محیط زیست با قابلیت اعمال در شرایط آب و هوایی مختلف را تولید کنند. با توجه به غیر قابل پیش بینی بودن شرایط آب و هوایی تقاضا برای رنگ های نما با قابلیت حفاظت آنی در برابر شرایط آب و هوایی در حال افزایش می باشد. بخش Coating Additives شرکت Evonik محدوده گسترده ای از افزودنی ها را جهت پوشش ها و جوهر های چاپ تولید می کند و دارای چندین دهه سابقه در زمینه توسعه و تولید محصولات مورد استفاده در پوشش های تزیینی ، پوشش های صنعتی ، پوشش های اتومبیلی و جوهر های چاپ می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا