اخبار

اختصاصی بسپار/ Evonik راه حل های پایدار را در CHINAPLAS به نمایش گذاشت

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Evonik با شعار “ما فراتر از اقتصاد چرخشی به پیش می رویم”، مجموعه محصولات و توانمندی های غنی خود را با پنج بخش شامل پلاستیک های چرخشی، انرژی سبز، وسایل نقلیه هوشمند، زندگی سالم و تولید مواد افزودنی در CHINAPLAS 2024 ارائه کرد.

تسهیل بازیافت مواد
برای بازیافت مواد، Evonik در حال بررسی رویکرد تک ماده است. Evonik در CHINAPLAS، یک صندلی ماشین جدید ساخته شده از 100٪ پلی آمید VESTAMID را ارائه می دهد. این صندلی که به طور کامل از یک دسته پلاستیک ساخته شده است، نشان می دهد که طراحی بازیافت برای محصولات پیچیده امکان پذیر است.

ترویج بازیافت پلاستیک
برای ترویج بازیافت پلاستیک، Evonik طیف متنوعی از افزودنی ها را با نام تجاری TEGO Cycle معرفی کرد. در مرحله ی تر، عوا مل ضد فوم و تر کننده Evonik را می توان برای کارآمدتر کردن فرآیندهای شستشو، جداسازی، جوهر زدایی و خشک کردن استفاده کرد و به کاهش قابل توجه مصرف انرژی کمک کرد.
در طول ترکیب (مرحله خشک)، جاذب‌های بو، سازگارکننده‌ها و پخش‌کننده‌ها Evonik به بهبود فرآورش و بهبود خواص بسپار کمک می‌کنند که منجر به هزینه‌های رقابتی‌تر و کیفیت بسیار بالاتر محتوای پلاستیک بازیافتی می‌شود.

امکان تولید انرژی های تجدیدپذیر
طیف وسیعی از مواد با کارایی بالا از شرکت Evonik امکان تولید انرژی های تجدیدپذیر از جمله انرژی هیدروژن و زیست توده را فراهم می کند. پلی آمید 12 VESTAMID NRG آن دارای مقاومت شیمیایی بالا و خواص مکانیکی عالی است. علاوه بر این، غشاهای SEPURAN شرکت Evonik را می توان در جداسازی و خالص سازی گازهایی مانند متان و هیدروژن استفاده کرد.

ایجاد تحول پایدار در سراسر صنایع
Evonik متعهد به ارائه ی راه حل های شیمیایی ویژه با کارایی بالا برای صنعت خودرو است و در حال گسترش کاربرد راه حل های سنتی پایدار در وسایل نقلیه با انرژی نو است.
PA12 Evonik به طور گسترده ای در ساخت خطوط سوخت خودرو و در حال حاضر نیز در خطوط خنک کننده، خطوط سوخت H2 و نیز برآورده کردن نیازهای مدیریت حرارتی و انرژی خودروهای انرژی نو استفاده شده است.
VESTAKEEP PEEK با مقاومت در برابر خوردگی بالا، مقاومت سایشی بالا، استحکام بالا، و وزن کم برای دوام بیشتر سامانه و هزینه های تولید پایین تر است. PEEK برای ساخت قطعات بادوام برای نیمه هادی ها، کابل ها، تولید رشته و فیلم، اکتشاف نفت، صنایع خودروسازی و هوافضا، مهندسی مکانیک، برنامه های کاربردی غذا و آب آشامیدنی و فناوری پزشکی مناسب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا