اخبار

اختصاصی بسپار/ Evonik ظرفیت تولید اکسید آلومینیوم خود در ژاپن را افزایش می دهد

گروه تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر Evonik برای توسعه کارخانه تولید اکسید آلومینیوم در Yokkaichi ژاپن سرمایه گذاری می کند. به این ترتیب این کارخانه اولین کارخانه Evonik در آسیا خواهد شد که بر روی تولید محصولات ویژه مورد استفاده در فناوری باتری لیتیمی (مورد استفاده در وسایل نقلیه الکتریکی) تمرکز دارد.

Evonik حدود 50 میلیون یورو در این پروژه سرمایه گذاری خواهد کرد. کار ساختمانی آن در تابستان سال 2023 آغاز می شود و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در سال 2025 به بهره برداری خواهد رسید. AEROXIDE یک اکسید آلومینیوم می باشد که در ultra-thin separator coatings مورد استفاده در باتری نسل جدید لیتیمی استفاده می شود. به گفته Susanne Reinhart رئیس بخش سیلیکای Evonik ، آسیا یکی از بازار های بزرگ برای باتری های نسل جدید می باشد.

با این سرمایه گذاری Evonik قادر خواهد بود نیاز مشتریان در بازار های پر مصرف آسیا شامل چین ، ژاپن و کره را تامین نماید. کارخانه Yokkaichi برای 50 سال است که با مشارکت Evonik و Mitsubishi Materials Corporation در حال فعالیت می باشد و محدوه گسترده ای از محصولات fumed silica را جهت بازار های چین ، ژاپن و کره تولید می کند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا