اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Evonik ظرفیت تولید دو افزودنی برای رنگ های ساختمانی را افزایش می دهد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر بخش coating additives شرکت Evonik اعلام کرد که ظرفیت تولید دو افزودنی مورد استفاده در رنگ های ساختمانی را افزایش داده است. این دو افزودنی عبارتند از TEGO Phobe hydrophobing agent و TEGO Viscoplus polyurethane thickener . این افزایش ظرفیت از ماه October سال جاری عملیاتی شده است.

به گفته Nadia Lenhardt رئیس بخش پوشش های تزیینی ، این افزایش ظرفیت در پاسخ به افزایش تقاضای این افزودنی ها جهت رنگ های ساختمانی انجام گرفته است. این افزایش ظرفیت علاوه بر تامین نیاز بازار های اروپایی نیاز سایر مناطق جهان را نیز تامین می کند. عوامل ضد آب کننده عمدتا در رنگ های نما استفاده می شوند و خاصیت دفع آب را به رنگ اضافه می نمایند. امولسیون های بر پایه رزین های سیلیکونی مثل TEGO Phobe 1659 در کاهش جذب آب موثر هستند. پلی سیلوکسان ها مثل TEGO Phobe 1409 اثر قطره ای شدن آب (water-beading) خوبی ایجاد می کنند.

محصولات TEGO Viscoplus شامل غلظت دهنده های پلی اورتانی می باشند که تمام نیاز های مشتریان را برآورده می سازند. محصولات TEGO Viscoplus مایع بوده و فاقد حلال های آلی می باشند. محصولات مختلف به دلیل سازگاری بالا می توانند به آسانی با هم ترکیب شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا