اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Evonik و عرضه دو ترکننده جدید

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر بخش Coating Additives شرکت Evonik دو تر کننده جدید را که با نام های تجاری TEGO Wet 290 و TEGO Wet 296 به بازار عرضه می شود معرفی کرد. هر دو افزودنی می توانند برای زیرآیند های مختلف شامل چوب ، پلاستیک و سطوح فلزی استفاده شوند. اصلی ترین کاربرد آنها در پوشش های اتومبیلی پایه آب و پوشش های چوب می باشد. هر دو تر کننده، خواص ترکنندگی و ضد حفره (anti-cratering) را بهبود می دهند.

همچنین باعث بهبود جریان پذیری و همتراز شوندگی می شوند. TEGO Wet 290 و TEGO Wet 296 به دلیل خواص جریان پذیری و همتراز کنندگی عالی برای بازار خودرویی (جاییکه تقاضا برای پوشش های براق در حال افزایش است) مناسب می باشند. مزیت استفاده از این تر کننده ها در پوشش های چوب عبارتست از تر کردن عالی منافذ چوب که برای بسیاری از مشتریان نهایی دارای اهمیت بالایی می باشد. به گفته Maximilian Morin رئیس بخش Industrial & Transportation Coatings ، این شرکت همواره به دنبال توسعه محصولات جدید برای رفع نیاز های مشتریان می باشد. این دو تر کننده جدید نیز برای رفع نیاز مشتریان در بخش پوشش های خودرویی و پوشش های چوب طراحی شده اند.

این دو افزودنی از نظر ترکیبات سازنده با هم فرق دارند. TEGO Wet 290 حاوی 100 درصد سیلوکسان اصلاح شده با پلی اتر می باشد و بنابراین برای فرمولاسیون هایی که نیاز به VOC پایین دارند مناسب است. TEGO Wet 296 یک محلول 52 درصد از سیلوکسان اصلاح شده با پلی اتر در DPM (دی پروپیلن گلایکول متیل اتر) می باشد که در فرمولاسیون های با جامد پایین مثل بیس کوت های پایه آب اتومبیلی بخوبی عمل می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا