اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Evonik پرایمر جدیدی برای پوشش های پلی آمید معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Evonik Industries و SI Coatings با همکاری یکدیگر یک پرایمر پایه آب جهت آماده سازی فولاد قبل از اعمال پوشش پودری VESTOSINT polyamide 12 به روش fluidized bed توسعه داده اند. به گفته Dr. Dominic Storkle رئیس بخش additive manufacturing & material Solutions در Evonik، ارائه محصولات سازگار با محیط زیست یکی از اصلی ترین استراتژی های شرکت Evonik می باشد. بنابراین Evonik برای فرآیند VESTOSINT به دنبال شریکی جهت توسعه دادن یک پرایمر پایه آب سازگار با پوشش پودری پلی آمید بوده است و شرکت SI Coatings را انتخاب کرده است.

پرایمر جدید SI Coatings 100011-00L بی خطر بوده و در دسته خطر WGK1 قرار می گیرد. این پرایمر در صورتیکه در برابر یخ زدگی محافظت شود تا شش ماه پس از تلریخ تولید قابل مصرف می باشد. این پرایمر می تواند بوسیله قلم مو ، اسپری و روش غوطه وری اعمال شود و در دمای 300 درجه سانتیگراد (دمای فرآیند fluidized bed ) پخت شود. یکی از کاربرد های این محصول میل گاردان خودرو (cardan shafts) می باشد که هم داخل و هم خارج آن پوشش داده می شود. تجربه چندین ساله Evonik در مورد پوشش های پودری پلی آمیدی و فرآیند fluidized bed و تخصص SI Coatings در زمینه بهبود دهنده های چسبندگی باعث می شود این دو شرکت مکمل خوبی برای یکدیگر باشند.

این پرایمر بر اساس Globally Harmonized System of Classification and Labeling of Chemicals (GHS) نیاز به برچسب (label) ندارد. میزان ترکیبات آلی فرار (VOC) این پرایمر کمتر از دو درصد می باشد. در حال حاضر این پرایمر برای مشتریان Evonik در سرتاسر جهان در دسترس می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا