اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Evonik چهل درصد ردپای کربنی خود را درتولید PA12 کاهش داد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر بیش از 50 سال است که کمپانی Evonik محصول پلی آمید 12 (PA12) خود را در Marl Chemical Park و با استفاده از الکتریسیته و بخار در نیروگاه های ترکیبی گرما و نیروگاه پیشرفته و کارآمد خود تولید می کند.
با استفاده از زیست-متان تولید شده از ضایعات این کارخانه ها، انتشار گاز دی اکسید کربن مربوط به Vestamid RFP حدود 40 درصد کاهش پیدا کرده است.
کمپانی Evonik از سال 2009 آمیزه قابل قالب گیری Vestamid RFP ، که بر پایه مونومرهای به دست آمده از روغن کرچک می باشد، را به بازار معرفی نمود. در مقام مقایسه، Vestamid RFP بسیار دوستدار محیط زیست می باشد؛ ردپای کربن آن 40% و مصرف آب و زمین آن حدود 99% کاهش یافته است.
شرکت Evonik بسپارهای سفارشی کارایی بالا را برای کاربردهای مورد تقاضا توسعه داده و یکی از بزرگان تولیدکنندگان PA12 – با بازار بسیار جذاب در شکل گرانول های Vestamid – در جهان می باشد.
پودر PA12 با نام Vestsint، برای پوشش فلزات در محصولات مصرفی، سبدهای ماشین ظرفشویی و قطعات صنعت خودرو استفاده می شود. این شرکت دارای تجربه طولانی در توسعه پودرهای پلاستیک خاص برای تولید صنعتی اجزای high-tech با استفاده از پرینت سه بعدی نیز می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا