اخبار

اختصاصی بسپار/ Hempel پوشش های حفاظت توربین های جزر و مدی Orbital را تامین می کند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Hempel پوشش های لازم برای حفاظت توربین های جزر و مدی (tidal turbines) Orbital O2 (یکی از قویترین توربین های جزر و مدی جهان) را تامین کرده است.

Hempel از زمانی که توربین SR2000 در سال 2015 ساخته شد وارد پروژه Orbital شده است. Hempel علاوه بر پوشش های ضد خوردگی با عملکرد بالا ، پوشش Hempaguard X7 را برای پره های توربین O2 تامین کرده است. Hempaguard X7 بطور ویژه برای غلبه بر ریزسازواره های دریایی مثل جلبک ها و barnacles توسعه داده شده است. در کشتی ها مانع چسبیدن ریزسازواره ها به بدنه کشتی شده در نتیجه نیروی اصطکاک و مصرف انرژی را کاهش می دهد. این پوشش بر روی توربین نیز عملکرد مشابهی دارد و مانع چسبیدن ریزسازواره ها به پره های توربین می گردد در نتیجه بازده تولید انرژی را افزایش می دهد. به گفته David Heal رئیس بخش انرژی های تجدید پذیر در Hempel ، همکاری با Orbital گامی مهم برای تبدیل شدن Hempel به یکی از بزرگترین شرکت های پیشرو در زمینه انرژی های تجدید پذیر می باشد.

توربین O2 در European Marine Energy Centre (EMEC) در Orkney Islands واقع در بریتانیا نصب شده است. در اطراف جزایر Orkney ، جریان های جزر و مدی می تواند به بیش از 4 متر در ثانیه برسد که یکی از قویترین جریان های جزر و مدی در جهان می باشد. Orbital دو توربین یک مگا واتی نصب کرده است که می تواند 2 مگا وات انرژی پاک تولید کند. O2 می تواند با استفاده از این توربین ها انرژی لازم برای حدود 2000 منزل در بریتانیا را تامین کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا