اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Holiferm و Fibenol برای تولید مواد سطح فعال زیستی با هم همکاری می کنند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر Holiferm و Fibenol با همکاری یکدیگر و با استفاده از منابع تجدید پذیر ، مواد سطح فعال زیستی توسعه می دهند. بدین ترتیب جایگزین های سبزتری برای مواد سطح فعال متداول تولید خواهد شد. مواد سطح فعال زیستی جایگزین های دوستدار محیط زیست برای مواد سطح فعال متداول می باشند.

مواد سطح فعال متداول عمدتا از منابع غیر تجدیدپذیر ساخته می شوند و می توانند آثار منفی بر روی محیط زیست داشته باشند. Fibenol ضایعات چوب را به Lignocellulosic sugar تبدیل می کند که برای محیط زیست بهتر می باشد. در این فرآیند از منابع غیر غذایی استفاده می شود. با استفاده از آنها در تخمیر ، Holiferm نسل جدیدی از مواد سطح فعال زیستی را توسعه می دهد. Fibenol دارای بیش از 17 سال سایقه در فرآیند چوب می باشد. این شرکت بیش از 90 درصد مواد چوبی را با حداقل اثر منفی بر محیط زیست به محصولات با ارزش تبدیل می کند. Fibenol چوب را به شکر و لیگنین تبدیل می کند.

این شرکت در کشور استونی واقع در شمال اروپا قرار دارد. ظرفیت تولید سالانه آن حدود 6500 تن انواع گرید های لیگنین و 20000 تن cellulosic wood sugars می باشد. در این کارخانه از انرژی تجدیدپذیر استفاده می گردد. انتظار می رود فاز بعدی این همکاری اثر مهمی بر صنایع از جمله نساجی، کشاورزی، بهداشت فردی، رنگ ها و پوشش ها داشته باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا