اخبار

اختصاصی بسپار/ IFS Coatings تولید پوشش پودری پلی اولفینی اصلاح شده جدیدی را آغاز کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر IFS Coatings یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پوشش های پودری در امریکا می باشد و در سال 1999 تاسیس شده است. دفتر مرکزی آن در Gainesville, Texas قرار دارد. IFS Coatings اعلام کرد که تولید محصول جدید IFS Puroplaz PE16 را آغاز کرده است.

این محصول یک پوشش پودری پلی اولفینی اصلاح شده با چقرمگی بالا می باشد. این پوشش یک ترکیب بی همتا از سختی باورنکردنی و انعطاف پذیری عالی را ایجاد می کند. این پوشش دارای خواص چسبندگی بسیار بالا می باشد. عملکرد فنی عالی از ویژگی های این محصول جدید می باشد. Puroplaz PE16 دارای سختی 60 (در مقیاس Shore D ) می باشد. این پوشش دارای مقاومت سایشی مناسب و مقاومت خوب در برابر ضربه می باشد. به گفته Tim Brinner نایب رئیس بخش ترموپلاستیک شرکت IFS Coatings ، محصول Puroplaz PE16 دارای ترکیب بی نظیری از خواص سختی و انعطاف پذیری می باشد. این دو خاصیت بر خلاف هم می باشند و معمولا برای رسیدن به یکی باید دیگری را فدا کرد. فرمولاسیون جدید این مشکل را حل کرده است. این پوشش برای محصولاتی که پس از پوشش دهی فرآیند های شکل دهی بر روی آنها انجام می شود ایده آل می باشد. این پوشش می تواند برای مثال در فنس های سیمی جاییکه مقاومت سایشی عالی مورد نیاز است استفاده شود.

این پوشش می تواند در کاربرد های خاص جایگزین پوشش های نایلون گردد. Puroplaz PE16 برای محدوده گسترده ای از کاربرد ها مناسب می باشد. این کاربرد ها عبارتند از حفاظ نرده ای ، سبد ها ، جعبه باتری ، فنر اتومبیل و مکان هایی که در معرض تردد انسان می باشند. این پوشش برای خطوط لوله آب و اتصالات خطوط لوله نفت نیز مناسب می باشد. Puroplaz PE16 در دو گرید قابل اعمال بوسیله اسپری و غوطه وری در دسترس می باشد.

این پوشش بدون استفاده از PVC ، فتالات ها و بیس فنول A فرموله شده است. Puroplaz PE16 بخشی از محصولات ترموپلاستیک شرکت IFS Coatings می باشد. سایر محصولات این شرکت عبارتند از Puroplaz PE15 جهت مقاومت سایشی بالا ، PE20 و PE20 Texture برای قابلیت های فنی و زیبایی ظاهری ، PE21 با مقاومت سایشی و خراشی بالا و مقاومت UV بالا ، PE40 با مقاومت شیمیایی و مقاومت خوردگی بالا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا