اخبار

اختصاصی بسپار/ IGM واحدی برای تولید مواداولیه پوشش های تابش پز تاسیس کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر IGM Resins یک شرکت پیشرو در زمینه تولید مواد اولیه جهت صنایع جوهر های چاپ و پوشش های UV پز و تابش پز می باشد. این شرکت فعالیت خود را بعنوان یک فروشنده مواد شیمیایی در اواخر دهه 1990 آغاز کرد. IGM Resins تولید کننده شروع کننده های نوری، اولیگومر ها (شامل اپوکسی اکریلات ها، پلی استر اکریلات ها، پلی اتر اکریلات ها و اورتان اکریلات ها)، منومر ها و افزودنی ها می باشد.

محصولات آن در چاپ و بسته بندی، پوشش های صنعتی، چاپ سه بعدی، صنایع الکترونیک و چسب ها و بسیاری از موارد دیگر استفاده می شود. دفتر مرکزی آن در Waalwijk هلند قرار دارد. IGM Resins دارای واحد های تولیدی در ایتالیا، چین و ایالات متحده امریکا می باشد. این شرکت دارای حدود 821 کارمند در واحد های تولیدی و مراکز توزیع خود در سرتاسر جهان می باشد. IGM Resins در 14 ماه November سال 2023 یک واحد پیشرفته جدید را در کارخانه Anqing چین افتتاح کرد.

مراسم افتتاح رسمی این واحد جدید با حضور مشتریان و نمایندگان صنایع و دولت ها برگزار شد. کارخانه Anqing دارای نقش بسیار مهمی در صنایع پوشش های سخت شونده با انرژی  می باشد. با افتتاح این کارخانه جدید، IGM Resins قادر خواهد بود نیاز های در حال رشد مشتریان برای مواد اولیه تابش پز را تامین نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا