اخبار

اختصاصی بسپار/ INEOS کارخانه اسید استیک شرکت Eastman را خرید

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر INEOS در سال 1998 در Antwerp بلژیک تاسیس شد. INEOS تولید کننده مواد پتروشیمیایی، مواد شیمیایی ویژه و محصولات نفتی می باشد. INEOS دارای 194 واحد تولیدی و بیش از 26000 کارمند در 29 کشور جهان می باشد.

میزان فروش سالانه آن حدود 65 میلیارد دلار می باشد. INEOS اعلام کرد که برای خرید کارخانه اسید استیک با شرکت Eastman Chemical Company به توافق رسیده است. این کارخانه تولید اسید استیک در Texas امریکا قرار دارد و ظرفیت تولید سالانه آن حدود 600 کیلو تن می باشد. مبلغ این انتقال حدود 500 میلیون دلار می باشد. همچنین Eastman و INEOS وارد قراردادی برای تامین طولانی مدت منومر وینیل استات شده اند.

در حال حاضر INEOS فناوری Cativa Acetic Acid را به Eastman Chemicals فروخته است و این فناوری در کارخانه تولید اسید استیک Texas استفاده می شود. به گفته Erwin Dijkman رئیس بخش Chemical Intermediate شرکت Eastman، این شرکت از توافق با INEOS بسیار خوشحال می باشد. INEOS بزرگترین شریک Eastman در Texas می باشد و دارای تجربه زیاد و موقعیت مکمل در زمینه استیل ها می باشد.

کارخانه Texas یک کارخانه جذاب با کارکنان ماهر و با تجربه می باشد. Eastman از اینکه INEOS قصد دارد در این کارخانه سرمایه گذاری بیشتری کند و آن را توسعه دهد بسیار خوشحال می باشد. با تکمیل این انتقال تمام کارکنان فعلی Eastman Texas City به INEOS منتقل خواهند شد. واحد نرم کننده های این سایت تحت مالکیت Eastman به فعالیت خود ادامه خواهد داد. انتظار می رود این انتقال قبل از پایان سال 2023 نهایی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا