اخبار

اختصاصی بسپار/ INX جوهر با مهاجرت پایین جدیدی برای چاپ فلکسو معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر INX International Ink جوهر جدیدی برای چاپ CI flexo معرفی کرد. این جوهر جدید با نام تجاری GelFlex-EB به بازار عرضه می شود. این سامانه جوهری دارای کیفیت چاپ عالی و مشابه گراور می باشد. همچنین یک فیلم جوهر شبکه ای شده و با دوام بالا تشکیل می دهد که نیاز به لمینیت را از بین می برد. در نتیجه باعث کاهش هزینه ها و وزن نهایی بسته بندی می شود. این جوهر برای چاپ بر روی بسته بندی های مواد غذایی و سایر کاربرد های مصرفی مناسب است و چاپی با کیفیت و ظاهر عالی ایجاد می کند.

علاوه بر بسته بندی مواد غذایی ، جوهر های GelFlex-EB می توانند برای محصولات خانگی ، صنعتی و بهداشتی نیز استفاده شوند. به گفته Schouten مدیر بازاریابی INX ، استفاده از جوهر های GelFlex-EB در مقایسه با جوهر های فلکسو پایه آب یا پایه حلال متداول باعث کاهش مصرف جوهر و صرفه جویی در انرژی می شود. بعلاوه به دلیل عدم نیاز به لایه های لمینیت در هزینه صرفه جویی شده و می توان بجای لمینیت از پوشش های با جلوه ویژه استفاده کرد. GelFlex-EB بعنوان یک جوهر بر پایه ژل به میزان کافی برای CI flexo printing دارای سیالیت می باشد و بسرعت غلیظ می شود. بطور انتخابی می توان پوشش براق ، مات ، پوشش های با جلوه ویژه و سایر پوشش های تزیینی را نیز بر روی آن اعمال کرد. این ساختار در پایان مرحله پرس بوسیله EB dryer خشک می شود و یک پلیمر شبکه ای شده ایجاد می شود.

بطور کلی استفاده از GelFlex-EB بجای جوهر های متداول می تواند حدود 30 درصد کاهش وزن (از طریق کاهش لایه های لمینیت) ایجاد کند. به گفته Schouten جوهر های GelFlex-EB دارای مهاجرت پایینی می باشند و با استاندارد های بهداشتی مربوط به بسته بندی مواد غذایی مطابقت دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا