اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ JAT Holdings فعالیت خود را به قاره افریقا گسترش داد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمرJAT Holdings تامین کننده پوشش های چوب در سری لانکا، بنگلادش و مالدیو می باشد.  این شرکت از سال 2016 با در اختیار گرفتن 75 درصد بازار پوشش های سری لانکا به بزرگترین تولید کننده رنگ در این کشور تبدیل شده است. این شرکت در سال 1993 تاسیس شد و در ابتدا بعنوان نمایندگی شرکت ایتالیایی Sayerlack به توزیع پوشش های پلی اورتان در سری لانکا می پرداخت.

این شرکت در سال 2002 یک کارخانه تولیدی بزرگ برای رنگ ها و پوشش ها در Kahathuduwa تاسیس کرد. JAT Holdings در ماه July سال 2023 با افتتاح شرکت JAT Paints Africa Limited در کنیا ، فعالیت های خود را بطور رسمی به قاره افریقا گسترش داد. این شرکت جدید با مشارکت شرکت کنیایی Mayleen Corporation تاسیس شده است. JAT Holdings پس از حضور موفق در بازار جنوب آسیا تصمیم به حضور در قاره افریقا و بهبود موقعیت خود در این بازار گرفت. بدین ترتیب JAT Holdings قادر خواهد بود محصولات Sayerlack wood coatings سایر محصولات JAT را در کنیا و افریقای شرقی تولید و توزیع نماید. در حال حاضر در افریقا صنایع عمدتا از پوشش های پایه حلال نیتروسلولزی (که می توانند آلود کننده محیط زیست باشند) استفاده می کنند.

به هر حال با حضور JAT Holdings در قاره افریقا انتظار می رود صنایع به سمت محصولات دوستدار محیط زیست مثل محصولات پایه آب و سایر محصولات با کیفیت بالا که دارای دوام ، مقاومت خراشی و مقاومت رطوبتی بالا می باشند (مثل پوشش های پلی اورتان) حرکت کنند. انتقال به پوشش های پایه آب و پوشش های پلی اورتان پیشرفت مهمی در صنایع چوب قاره افریقا می باشد که مزایای زیادی برای محیط زیست و مصرف کنندگان ایجاد می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا