اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Kiefel و نمایش یک دستگاه جدید گرماشکل دهی پیشرفته در ChinaPlas 2024

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Kiefel دستگاه گرماشکل دهی پیشرفته خود – SPEEDFORMER KMD 90 Smart را با راه حل جدید خودکارسازی پایین دست Smartsleever در CHINAPLAS 2024 ارائه کرد.
SPEEDFORMER KMD 90 Smart، با وجود درایوهای سروموتور عملکرد و کنترل فرآیند اثبات شده ای را ارائه داد. این فناوری پیشرفته همراه با گرمایش سریع و کارآمد، دقت و بازده بیشتری را در سرعت تولید تا 30 سیکل در دقیقه در طول فرآیند تولید فراهم می‌کند.
این شرکت انواع بسته بندی های بسپاری گرماشکل دهی شده را برای مصارف غذایی و غیر غذایی تولید می کند، از جمله سینی، ظروف، جعبه های لولایی، پالت ها، بسته های قرص، درب ها و بسته بندی های مختلف دیگر.
علاوه بر این، KMD 90 Smart با قابلیت Down-Stacking کارآمد خود، دارای ارتفاع تخلیه قابل تنظیم ارگونومیک برای محصولات و یک بافر بزرگ محصول در خط روی تسمه نقاله، انعطاف پذیری را برای خودکارسازی پایین دستی ارائه داد.

راه حل های بسته بندی پایدار
علاوه بر این، Kiefel محصولات سازگار با محیط زیست را در نمایشگاه ارائه کرد، از جمله ابزارهایی که به مشتریان اجازه می داد لیوان های سبک C-PET و C-PET پایدار را با ماشین های سری SPEEDFORMER KTR تولید کنند. این محصولات جایگزین قابل بازیافتی هستند که می توانند جایگزین لیوان های PP و PS برای مایعات گرم، مایکروویو یا پاستوریزه باشند.
نمایش زنده در CHINAPLAS
نمایش زنده نیز در غرفه بروکنر برگزار شد. بازدیدکنندگان به طور مستقیم تجهیزات جدید خودکارسازی پایین دستی را از نزدیک دیدند که به طور موثر محصولات تولید شده را روی هم می چیند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا