اخبار

اختصاصی بسپار/Kraton فیلم ها و پوشش های ضد مه جدیدی معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Kraton Corporation تولید کننده پلیمر های ویژه و محصولات زیستی از ضایعات چوب کاج می باشد. Kraton دارای بیش از 800 مشتری در بیش از 70 کشور جهان می باشد.

دفتر مرکزی آن در Houston, Texas قرار دارد. Kraton اخیرا فیلم ها و پوشش های ضد مه جدید Nexar را معرفی کرده است. این پوشش برای حل مشکل افرادی که از تجهیزات حفاظتی فردی مثل شیلد های صورت و محافظ چشم استفاده می کنند طراحی شده است. محققان Kraton پس از تحقیقات گسترده موفق به توسعه این پوشش های ضد مه جدید شده اند.

شیلد های محافظ و عینک ها مستعد تشکیل مه می باشند و این مساله باعث کاهش قدرت دید می گردد. در پوشش های ضد مه Nexar از فناوری پیشرفته ای استفاده شده است. در این فناوری بخش های آبدوست و آبگریز در ترکیب با هم استفاده شده اند تا رطوبتی که باعث ایجاد مه می شود بهتر خارج شود. نانو کانال های ویژه ای که در سطح فیلم و پوشش وجود دارد باعث جذب رطوبت می شود.

بنابراین رطوبت فرصتی برای تشکیل مه پیدا نمی کند. فناوری Nexar می تواند 200 برابر وزن خود آب جذب کند و از فناوری های متداول مثل پلی وینیل الکل (PVA) بسیار بهتر می باشد. پلی وینیل الکل تنها کمتر از 45 درصد وزن خود می تواند آب جذب کند. Kraton در تولید این پوشش ها از مواد خطرناک پر فلوئورو آلکیل و پلی فلوئورو آلکیل (PFAS) استفاده نکرده است. در بسیاری از پوشش های ضد مه از این مواد استفاده می گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا