اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Kuraray و رزین سدگر پایه گیاهی جدید برای صنایع بسته بندی

گروه ترجمه و نولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Kuraray America,Inc. (Kuraray America) که تولید کننده پلیمر های با عملکرد ویژه و مواد ویژه می باشد اعلام کرد که نسخه جدیدی ار محصولات PLANTIC را تولید کرده است. PLANTIC EP یک رزین پایه گیاهی می باشد که بطور ویژه برای extrusion coating طراحی شده است.

این محصول جهت کاغذ ، مقوا و فیلم های متداول قابل استفاده می باشد و مانع نفوذ گاز ها می شود. این رزین جدید اخیرا تاییدیه های مربوط به قابلیت بازیافت و خمیرسازی مجدد را از Western Michigan University (WMU) دریافت کرده است.

با عرضه PLANTIC EP به بازار ، مشتریان به یک گزینه با سدگری بالا که کاملا قابل بازیافت می باشد دسترسی دارند. PLANTIC یکی از پیشرفته ترین پلاستیک های زیستی می باشد و از نشاسته مشتق شده است. این محصول می تواند به شکل های recycle-ready و compostable استفاده شود. این رزین تجدید پذیر و حاوی مواد گیاهی می باشد و دارای خواص سدگری عالی در برابر گاز ها می باشد که منجر به افزایش طول عمر مواد غذایی بسته بندی شده می شود.

استفاده از این رزین آثار منفی زیست محیطی که توسط مواد بسته بندی متداول ایجاد می شود را بوجود نمی آورد. PLANTIC EP در حال حاضر بصورت آزمایشی و تجاری در سرتاسر جهان در دسترس می باشد. کاربرد های آن عبارتند از پاکت ها و کارتن های قهوه ، مواد غذایی حیوانات و مواد غذایی dry-mix .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا