اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ METAFLAKE و معرفی رنگدانه های متالیک جدید برای پوشش ها و جوهر ها

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر METAFLAKE که در زمینه تولید رنگدانه های آلومینیوم دارای تخصص می باشد محصولات جدیدی معرفی کرد. این محصولات در پوشش های پودری ، جوهر های چاپ و پوشش های پایه آب و پایه حلال قابل استفاده می باشند.

این محصولات جدید عبارتند از: – AQUA-BRITE TCT : یک رنگدانه آلومینیوم بسیار پایدار جهت استفاده در جوهر های چاپ و پوشش های پایه آب می باشد. نوآوری جدید در فناوری کپسوله کردن رنگدانه اجازه می دهد ظاهر درخشنده رنگدانه های متالیک حفظ شود و همچنین پایداری عالی و چسبندگی عالی ایجاد شود. – META-BRITE GFX-AD : این رنگدانه یک رنگدانه بسیار درخشان می باشد که به شکل گرانول عرضه می شود. این رنگدانه جهت جوهر های چاپ پایه حلال استفاده می شود و سازگاری و چسبندگی عالی ایجاد می کند.

META-BRITE GFX-AD فاقد هر گونه مینرال اسپیریت و روغن های معدنی می باشد. – META-BRITE SD-SP : یک رنگدانه silver dollar می باشد که جهت استفاده در پوشش های پایه حلال مناسب می باشد.

این رنگدانه فاقد VOC و فاقد مواد خطرناک می باشد و دارای سازگاری عالی با انواع سامانه های پوشش های پایه حلال می باشد. – POWDER-BRITE PC: رنگدانه های با درخشندگی بالا جهت پوشش های پودری می باشند. این رنگدانه ها بصورت پودر های جریان پذیر (free-flowing powder) عرضه می شوند و دارای خواص عالی فرآیند پذیری و همچنین مقاومت شیمیایی عالی در محصول نهایی می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا