اخبار

اختصاصی بسپار/ Microban فناوری ضد میکروب جدیدی را معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Microban International یکی از بزرگترین تولید کنندگان مواد ضد میکروب می باشد که در سال 1984 تاسیس شده است. Microban International جدید ترین فناوری خود (Ascera) را معرفی کرد. این فناوری ضد میکروب یک فناوری نسل جدید می باشد.

در این فناوری از مواد فعالی استفاده شده است که از طبیعت الهام گرفته شده اند. این فناوری برای استفاده در پلیمر های اولفینی و پوشش های پایه حلالی طراحی شده است. Ascera فاقد فلز بوده و میزان ترکیبات سمی آن نسبت به فناوری های متداول کمتر می باشد. Ascera بعنوان یک ضد میکروب زیست سازگار و با کارایی بالا قابل استفاده می باشد. این ضد میکروب دارای مقاومت شیمیایی بالا و پایداری خوب در برابر UV می باشد. Microban از محصولات فنی ویژه ای استفاده کرده است که باعث اختلاط آسان Ascera با پلیمر های قالبگیری و پوشش ها می شود.

دانشمندان Microban از مواد ضد میکروب موجود در طبیعت (بویژه گیاهان و حیوانات) برای طراحی این فناوری الهام گرفته اند. مواد شیمیایی موجود در گیاهان و حیوانات در نهایت تجزیه شده و به خاک بر می گردند. مواد فعال Ascera مثال کاملی از مواد شیمیایی الهام گرفته از طبیعت می باشند. این مواد شبیه اسید های موجود در طبیعت می باشند. Ascera به طور ویژه برای ایجاد خواص ضد میکروبی در پوشش های پایه حلالی طراحی شده است.

Ascera می تواند به رنگ ها و پوشش های پایه حلالی مورد استفاده بر روی پلیمر ها، چوب، فلزات، شیشه و سایر موارد اضافه شود. Ascera در نفوذپذیری غشای سلولی ریزسازواره ها تداخل ایجاد کرده و مانع جذب مواد غذایی می گردد. در نتیجه مانع رشد میکروب ها می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا