اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Microban فناوری فلزی ضد میکروب جهت پوشش های پایه آب معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Microban International فناوری جدید فاقد فلزات سنگین با نام تجاری LapisaShiel را جهت ایجاد خواص ضد میکروبی در فرمولاسیون پوشش های پایه آب معرفی کرد. این فناوری ضد میکروب در برابر محدوده گسترده ای از میکروب ها مقاوم است و تا میزان 99.99 درصد مانع رشد باکتری ها می شود. همچنین مانع رشد کپک ها و قارچ ها می شود و به حفاظت سطوح در برابر انواع مختلف تخریب های میکروبی کمک می کند. فناوری LapisShield جدید ترین فناوری ضد میکروبی است که توسط یکی از بزرگترین تولیدکنندگان افزودنی های ضد میکروب عرضه شده است.

با استفاده از این فناوری جدید ، تولیدکنندگان قادر خواهند بود از پوشش های خود در برابر آثار منفی میکروب ها شامل ایجاد لکه ، بوی بد و تخریب ناخواسته حفاظت کنند و طول عمر محصولات پوشش داده شده را افزایش دهند. LapsiShield دارای کیفیت و پایداری عالی می باشد و نیازمندی های فرآیندی در آن بهینه شده است. LapisShield بطور ویژه جهت صنایع پوشش های پایه آب که دوستدار محیط زیست می باشند طراحی شده است. این فناوری پیشرفته با سامانه های پوشش های نازک سازگار است و دارای پایداری خوبی در برابر UV می باشد.

این ضد میکروب بر روی خواص نوری پوشش های پایه آب اثر منفی نمی گذارد و برای کاربرد در پلاستیک ها و شیشه های شفاف ایده آل می باشد. به گفته Michael Rubu رئیس Microban International ، توسعه فناوری جدید LapisShield که بر پایه فلزات غیر سنگین می باشد برای این شرکت اهمیت زیادی دارد. این فناوری در بسیاری از سامانه های پوششی بویژه پوشش هایی که نیاز به شفافیت نوری دارند قابل استفاده می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا