اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Mitsui Chemicals ظرفیت تولید PUDs در ژاپن را افزایش می دهد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر Mitsui Chemicals یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد شیمیایی در جهان می باشد که در سال 1997 تاسیس شده است. این شرکت دارای حدود 19000 نفر کارمند می باشد و دفتر مرکزی آن در Tokyo قرار دارد. Mitsui Chemicals اعلام کرد که ظرفیت تولید پلی اورتان های دیسپرسیونی (PUDs) را با توجه به افزایش تقاضا در صنایع بسته بندی ، افزایش خواهد داد.

بر این اساسMitsui Chemicals حدود 300 میلیون ین برای این پروژه سرمایه گذاری خواهد کرد. بطور خاص کارخانه Shimizu شرکت Mitsui Chemicals MC ظرفیت تولید PUDs را افزایش خواهد داد. پیش بینی می شود ظرفیت تولید داخلی تقریبا دو برابر شود. TAKELAC PUDs ، رزین های پایه آبی می باشند که دارای مقاومت حرارتی عالی، عملکرد سدگری خوب در برابر گاز ها در دما های بالا و پایداری خوب در برابر مالش می باشند. این محصولات دوستدار محیط زیست در رنگ ها و پوشش ها، چسب ها، بایندر ها، اصلاح کننده های رزین و فرآیند های نساجی استفاده می شوند.

ظرفیت تولید پس از توسعه کارخانه تقریبا دو برابر ظرفیت تولید فعلی خواهد شد. بر اساس برنامه ریزی های انجام شده کار ساختمانی این پروژه از ماه February سال 2024 آغاز می شود و در ماه April سال 2025 به پایان خواهد رسید. تولید آزمایشی در ماه June سال 2025 آغاز خواهد شد. در سال های اخیر افزایش تقاضا برای محصولات زیست سازگار باعث افزایش تقاضا برای محصولات TAKELAC PUDs بویژه در اروپا شده است. این محصولات بعنوان پوشش سدگر جهت بسته بندی های قابل بازیافت مواد غذایی دارای مصارف زیادی می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا