اخبار

اختصاصی بسپار/ Nature Coatings و تامین سرمایه لازم برای تبدیل ضایعات به محصولات زیستی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Nature Coatings یک شرکت دانش بنیان فعال در زمینه بیوشیمیایی می باشد که مواد ضایعاتی را به محصولات زیستی ، تجدید پذیر و ایمن تبدیل می کند.

این شرکت در سال 2016 تاسیس شده است و دفتر مرکزی آن در Las Vegas امریکا قرار دارد. این شرکت اعلام کرد که موفق به تامین سرمایه به میزان 2.45 میلیون دلار شده است. این سرمایه توسط Regeneration VC و The 22 Fund تامین شده است. این سرمایه گذاری پس از آغاز موفقیت آمیز تولید محصول BioBlack TX انجام شده است.

BioBlack TX یک جایگزین با عملکرد بالا جهت کربن بلک مشتق شده از منابع نفتی می باشد. این دیسپرسیون کاملا زیستی می باشد. این محصول یک رنگدانه مشکی انحصاری می باشد که از ضایعات چوب بدست می آید. BioBlack TX یک دیسپرسیون پایه آب می باشد که بدون استفاده از هیدروکربن های آروماتیک پلی سیکلیک (PAHs) و مواد سرطانزا فرموله شده است. این محصول دارای قیمت رقابتی می باشد و به تلاش ها در زمینه decarbonization کمک می کند. این محصول دارای تاییدیه از FSC ، OEKO-TEX و USDA BioPreferred می باشد. BioBlack TX دارای مقاومت نوری استثنایی می باشد و به مدت طولانی در معرض نور خورشید رنگ خود را حفظ می کند. BioBlack TX علاوه بر صنایع نساجی می تواند در بخش های مختلف دیگری مثل رنگ ، اتومبیل ، چاپ و بسته بندی نیز استفاده گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا