اخبار

اختصاصی بسپار/ Omya شرکت Bublon را خرید

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Omya که یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده مواد معدنی صنعتی می باشد اعلام کرد که شرکت Bublon GmbH را خریده است. Bublon GmbH تولید کننده پر کننده های کروی ریز (microsphere) می باشد. دفتر مرکزی Bublon در Gleisdorf اتریش قرار دارد.

خرید شرکت Bublon ، قابلیت فرآیند تولید پر کننده های سبک را به Omya اضافه می کند. Bublon دارای یک گروه کارشناس فنی با تجربه می باشد و فرآیندی با مصرف بهینه انرژی را طراحی کرده اند که در پتنت نیز ثبت شده است. فناوری Bublon بر پایه انبساط حرارتی کنترل شده پرلیت خام با استفاده از کوره های الکتریکی می باشد. این فرآیند به کاهش نشر گاز دی اکسید کربن کمک می کند. محصولات تولید شده دارای استحکام مکانیکی بالایی می باشند.

محصولات Bublon Spheres در چهار گرید مختلف عرضه می شوند. این پر کننده ها در کاربرد های ساختمانی، پلاستیک ها، پوشش های پودری و مواد عایق استفاده می گردند. به گفته Philippe Quemener نایب رئیس اجرایی Omya، این شرکت از خرید شرکت Bublon بسیار خوشحال می باشد. تجربه و تخصص کارشناسان Omya به همراه فناوری پتنت شده Bublon، شرکت Omya را به یکی از بهترین تولید کنندگان پر کننده های کروی ریز (microsphere) تبدیل خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا