اخبار

اختصاصی بسپار/ OQ Chemicals تولید TCD زیستی را آغاز کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر OQ Chemicals اعلام کرد که تولید Oxbalance TCD Alcohol DM را آغاز کرده است. این محصول یک جایگزین زیست سازگار برای TCD Alcohol DM ( تری سیکلو دکان دی متانل ) متداول می باشد. محصول جدید که دارای تاییدیه ISCC PLUS می باشد بیش از 70 درصد آن از مواد زیستی و مواد بازیافتی تشکیل شده است.

OQ Chemicals اخیرا ظرفیت تولید TCD Alcohol DM را افزایش داده است. Oxbalance TCD Alcohol DM به دلیل خواص ویژه برای تولید پلیمر های با عملکرد بالا مثل پلی استر ها ، پلی کربنات ها و پلی اورتان ها همچنین برای استفاده در چسب ها ، پوشش ها و رنگ ها جهت صنایع بسته بندی مواد غذایی ، صنایع الکترونیک و صنایع اتومبیلی مناسب می باشد. به گفته David Faust نایب رئیس اجرایی Oxo Performance Chemicals در OQ Chemicals ، محصولات Oxbalance جایگزین های زیست سازگار برای محصولات متداول کاملا سنتزی می باشند. این محصولات دارای تاییدیه ISCC PLUS می باشند و با توجه به تقاضای در حال رشد مشتریان برای محصولات زیست سازگار توسعه داده شده اند.

مشتریان می توانند از محصولات زیستی Oxbalance استفاده کنند بدون آنکه عملکرد یا کیفیت تحت تاثیر قرار گیرد. به گفته Dr.Borgmeier محصولات Oxbalance خط جدیدی از محصولات زیستی می باشند. این شرکت مفتخر است که این محصولات زیستی را به مشتریان عرضه کرده است. اولین محصول در این خانواده Oxbalance Isononanoic acid بوده است و در حال حاضر نیز Oxbalance TCD Alcohol DM معرفی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا