اخبار

اختصاصی بسپار/ PPG تولید پوشش های پودری در چین را افزایش می دهد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر PPG اعلام کرد که سرمایه گذاری 13 میلیون دلاری (تقریبا 84 میلیون یوانی) برای توسعه کارخانه تولید رنگ و پوشش های خود واقع در Jiading چین را تکمیل کرده است. این سرمایه گذاری شامل 8 خط جدید تولید پوشش های پودری و یک مرکز فناوری پوشش های پودری (Powder Coatings Technology Csnter) می باشد که قابلیت های تحقیق و توسعه شرکت PPG را افزایش می دهد.

در این خطوط تولید جدید پوشش های پودری صنعتی ، wheel hub coating ، پوشش های ماشین آلات صنعتی و سایر پوشش های با عملکرد بالا تولید خواهد شد. این سرمایه گذاری ظرفیت تولید سالانه این کارخانه را بیش از 8000 تن افزایش خواهد داد. به گفته Vincent Robin رئیس PPG در منطقه آسیا – اقیانوسیه شرکت PPG علاوه بر افزایش ظرفیت تولید پوشش های پودری در چین ، تحقیق و توسعه پوشش های پودری را به دلیل رشد تقاضا برای محصولات جدید توسعه داده است. این مرکز جدید فناوری پوشش های پودری در زمینی به مساحت 2000 مترمربع (21500 فوت مربع) تاسیس شده است. در این مرکز پیشرفته ترین تجهیزات جهت توسعه و تست پوشش های پودری مختلف و ارائه خدمات فنی به مشتریان آسیا – اقیانوسیه نصب شده است.

در این مرکز محققان محدوده گسترده ای از پوشش ها را جهت کاربرد های مختلف شامل اتومبیلی، ساختمانی، ماشین آلات ساختمان سازی، کاربرد های صنعتی و وسایل الکترونیک توسعه می دهند. به گفته Chen Wenhao مدیر بخش توسعه محصولات PPG، این مرکز بر روی توسعه پوشش های پودری با کیفیت بالا برای مشتریان در چین و آسیا – اقیانوسیه متمرکز می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا