اخبار

اختصاصی بسپار/ PPG محصول جدیدی برای بهبود چسبندگی به زیرآیندهای پلاستیکی معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر PPG اعلام کرد که تولید محصول جدیدی را برای بهبود چسبندگی به زیرآیند های پلاستیکی آغاز کرده است. این محصول جدید با نام تجاری PPG OneChoice AdPro Max pigmented adhesion promoter به بازار عرضه می شود. در حال حاضر این محصول تنها به بازار های ایالات متحده امریکا و کانادا عرضه می شود.

استفاده از این محصول نیاز به اعمال یک لایه سیلر را حذف می کند. این محصول باعث ایجاد چسبندگی استثنایی پوشش رویه به سطوح بدون پوشش پلاستیکی مثل سپر ها و سایر قطعات پلاستیکی خودرو می گردد. PPG OneChoice AdPro Max در سه فام موجود می باشد: SU481LV White، SU485LV Gray و SU487LV Dark Gray . از ترکیب این رنگ ها می توان تا پنج فام توسی مختلف را بدست آورد. این لایه بهبود دهنده چسبندگی 3 تا 8 دقیقه پس از اعمال در دمای محیط می تواند با پوشش رویه پوشش داده شود.

به گفته Pete Ragone مدیر بازاریابی بخش Automotive Refinish شرکت PPG، این محصول بهبود دهنده چسبندگی مطابق با نیاز های مراکز تعمیر و نقاشی خودرو می باشد و ضمن حفظ کیفیت بالا، زمان فرآیند پوشش دهی را کاهش می دهد. این محصول جدید بصورت تک لایه اهمال می شود و نیازی به اعمال سیلر ندارد. همچنین به سرعت خشک می شود. در نتیجه زمان تعمیر و اعمال رنگ کاهش پیدا می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا