اخبار

اختصاصی بسپار/ PPG واحد های تولید پوشش های پودری خود را تجهیز می کند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر PPG اعلام کرد که برای بروز رسانی و تجهیز پنج واحد تولید پوشش های پودری خود در امریکا و امریکای لاتین حدود 44 میلیون دلار سرمایه گذاری خواهد کرد.

این پروژه بخشی از استراتژی PPG در توسعه بخش پوشش های پودری می باشد. با توجه به افزایش تقاضا برای پوشش های پودری ، PPG این پروژه را انجام می دهد. PPG تولید کننده پوشش های پودری جهت کاربرد های خودرویی، صنعتی، لوازم خانگی و سایر صنایع می باشد.

PPG در مجموع 30 میلیون دلار برای کارخانه های امریکا و 14 میلیون دلار برای کارخانه های امریکای لاتین سرمایه گذاری می کند. این سرمایه گذاری موجب افزایش ظرفیت تولید و بهبود زمان فرآیند از طریق بسته بندی اتوماتیک می شود. همچنین امکان تولید در بچ های کوچک ، متوسط و بزرگ را فراهم می سازد. PPG انتظار دارد این پروژه در سه ماهه چهارم سال 2023 تکمیل شود.

PPG بر روی افزایش ظرفیت تولید پوشش های پودری تمرکز دارد. یکی از عوامل افزایش تقاضا برای پوشش های پودری، توجه مشتریان به حفظ محیط زیست می باشد. پوشش های پودری بدون حلال بوده و فاقد VOC می باشند. همچنین در خط اعمال می توان پودر های مصرف نشده را جمع و مجدد استفاده کرد. به گفته Marizeth Carvalho مدیر پوشش های پودری PPG، تمرکز بر روی پوشش های پودری هم برای PPG و هم برای مشتریان دارای مزیت می باشد.

پوشش های پودری در جهان دارای بیشترین رشد تقاضا در بین فناوری های پوشش ها می باشند و هدف PPG توسعه این بخش می باشد. این شرکت برای برآورده کردن نیاز مشتریان به توسعه بخش پوشش های پودری ادامه می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا