اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ PPG و پوشش دریایی فاقد زیست کش جدید

گروه تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  PPG اعلام کرد که تولید پوشش دریایی جدید PPG SIGMAGLIDE 2390 را آغاز کرده است. این پوشش جدید دارای مزایای زیادی برای دارندگان کشتی می باشد.

این پوشش باعث کاهش مصرف انرژی و کاهش تولید دی اکسید کربن می گردد. تقاضا برای پوشش های با عملکرد بالا را تامین می کند و بر روی محیط زیست دریایی نیز اثر منفی نمی گذارد. این پوشش ضد خزه فاقد زیست کش بر اساس فناوری PPG HYDRORESET ساخته شده است. این پوشش وقتی در آب قرار می گیرد یک سطح بسیار هموار و تقریبا بدون اصطکاک را بوجود می آورد که موجودات ریز دریایی نمی توانند به آن بچسبند. بر اساس استاندارد های ITTC و ISO 19030 این پوشش قادر است بدنه کشتی را تمیز نگه دارد و اصطکاک را کاهش دهد.

این پوشش نسبت به پوشش های ضد خزه متداول موجب صرفه جویی در انرژی تا 20 درصد ، افت سرعت کمتر از یک درصد و کاهش نشر دی اکسید کربن تا 35 درصد می گردد. عملکرد واقعی به مدل کشتی و شرایط کاری آن بستگی دارد. PPG Sigmaglide 2390 به دارندگان کشتی ها کمک می کند تا بتوانند اهداف کاهش نشر گاز های گلخانه ای بر طبق International Maritime Organization’s energy efficiency and carbon intensity را برآورده سازند. عملکرد استثنایی PPG Sigmaglide 2390 در کنترل موجودات ریز دریایی بدون آزاد کردن زیست کش ها به اقیانوس انجام می شود. همچنین PPG Sigmaglide 2390 برای اعمال به روش الکتروستاتیک مناسب است.

بنابراین مصرف رنگ کاهش پیدا می کند. این پوشش تا 10 سال با حداقل تعمیر و نگهداری می تواند دوام داشته باشد. این مزایا به همراه صرفه جویی در انرژی باعث شده است که بسیاری از دارندگان کشتی ها برای پوشش دهی کشتی های خود از این محصول استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا