اخبار

اختصاصی بسپار/ PPG پرایمر های پودری با مقاومت خوردگی بالا معرفی کرد

گروه تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر PPG اعلام کرد که تولید پرایمر های پودریPPG ENVIROCRON Primeron را آغاز کرده است. این پوشش ها برای ایجاد مقاومت خوردگی بالا جهت زیرآیند های فلزی شامل فولاد، گالوانیزه گرم و آلومینیوم طراحی شده اند. پرایمر های PPG ENVIROCRON Primeron بر اساس آزمون های استاندارد تست شده اند و تاییدیه کیفیت را از QUALISTEELCOAT دریافت کرده اند.

به گفته Lorenzo Soldavini مدیر فنی پوشش های پودری PPG، پرایمر های محافظ اولین لایه در حفاظت سطوح فلزی در برابر خوردگی می باشند و دارای اهمیت بالایی می باشند. استفاده از پرایمر های PPG ENVIROCRON Primeron  در سامانه های چند لایه ای منجر به ایجاد حفاظت خوردگی بهینه می گردد. این محصولات جدید شامل 4 پرایمر می باشند: – PPG ENVIROCRON Primeron ZINC : یک پرایمر غنی از روی می باشد که مقاومت خوردگی عالی ایجاد می کند. – PPG ENVIROCRON Primeron PRO : یک پرایمر با مقاومت خوردگی بالا (بدون توجه به روش آماده سازی سطح) می باشد که خواص مکانیکی خوبی نیز ایجاد می کند. – PPG ENVIROCRON Primeron EDGE : یک پرایمر ضدخوردگی می باشد که برای زیرآیند های دارای لبه های تیز مناسب می باشد.

– PPG ENVIROCRON Primeron FLEX: مقاومت خوردگی بسیار خوب برای زیرآیند های مختلف شامل آلومینیوم ایجاد می کند.  به گفته Anne Banuls مدیر تجاری PPG powder coatings، پرایمر های پودری PPG ENVIROCRON Primeron دارای دوام و مقاومت خوردگی خوبی جهت زیرآیند های فلزی می باشند و این محصولات با توجه به نیاز مشتریان طراحی شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا