اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ PPG پوشش های پودری جدیدی برای بازار ساختمانی معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر PPG پوشش های پودری جدید PPG ENVIROCRON PCS P4 را جهت کاربرد های ساختمانی ، تزیین منازل و مبلمان معرفی کرده است.

این پوشش های پودری جدید تقاضای در حال رشد برای رنگ های مات جهت زیرآیند های آلومینیومی و فولادی مورد استفاده در ساختمان سازی ، مبلمان شهری و مبلمان اداری را تامین می کند. به گفته Anne Banuls مدیر تجاری بخش پوشش های پودری شرکت PPG ، امروزه در طراحی ساختمان و تزیین منازل رنگ های مات محبوبیت زیادی بدست آورده اند. پوشش های پودری PPG ENVIROCRON PCS P4 بر پایه پلی استر می باشند. این پوشش ها دارای مقاومت خراشی و مقاومت UV بالایی می باشند و دوام طولانی ایجاد می کنند.

جهت کاربرد های ساختمانی ، پوشش عالی ایجاد می کنند و عیوب ناشی از قالبگیری را پوشش می دهند. این پوشش ها قادرند در لبه ها پوشش عالی ایجاد کنند بنابراین حفاظت خوردگی عالی جهت زیرآیند های فولاد و فولاد گالوانیزه و ورق های آلومینیوم ایجاد می کنند. این پوشش ها با استاندارد های GSB International و Qualicoat جهت پوشش های پودری بر پایه پلی استر جهت کاربرد های ساختمانی و زیرآیند های فلزی مطابقت دارند. به گفته Banuls ، استراتژی PPG توسعه محصولات جدید و زیست سازگار جهت برآورده کردن نیاز های مشتریان می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا