اخبار

اختصاصی بسپار/ PPG پوشش های e-coat با دمای پخت پایین معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر PPG اعلام کرد که تولید پوشش های PPG ENVIRO-PRIME EPIC 200R را آغاز کرده است. این محصولات الکتروکوت هایی (e-coat) هستند که نسبت به فناوری های رقیب در دما های پایین تری پخت می شوند.

این محصولات با کاهش مصرف انرژی و کاهش نشر دی اکسید کربن به حفظ محیط زیست کمک می کنند. به گفته Garry Grant مدیر بخش Automotive Coatings شرکت PPG ، این فناوری جدید یک فناوری تغییر دهنده بازار می باشد. E-coat های متداول عمدتا برای سخت شدن روی زیرآیند های ضخیم تر و دارای اشکال پیچیده نیاز به دما های بالاتری دارند که این موضوع منجر به ظاهری نایکنواخت و تفاوت در فام می گردد. PPG Enviro-Prime EPIC 200R در دما های پایین تر پخت می شود و فیلم بخوبی سخت می شود. استفاده از این محصولات به حفظ محیط زیست کمک می کند.

در ضمن هیچ اثر منفی بر روی عملکرد پوشش و سرعت خط تولید ایجاد نمی گردد. بعنوان بخشی از استراتژی توسعه ای، PPG بر روی همکاری با مشتریان برای تولید محصولات نوآورانه که به حفظ محیط زیست و افزایش سرعت تولید کمک می کنند تمرکز دارد. PPG در بخش e-coat دارای تخصص می باشد. این پوشش ها جهت کاربرد های خودرویی و صنعتی استفاده می شوند و باعث کاهش خوردگی بدنه و افزایش طول عمر وسایل نقلیه می گردند. این پوشش ها یک فناوری پایه آب می باشند و حفاظت خوبی برای خودروها، لوازم خانگی و هواپیما ها ایجاد می کنند. اعمال این پوشش دارای بازدهی بالای می باشد (بالای 95 درصد) که اتلاف مواد را به حداقل می رساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا