اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ PPG پوشش پودری جدیدی برای وسایل اداری فلزی معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر PPG اعلام کرد که تولید پوشش های پودری PPG ErgoLuxe را جهت وسایل فلزی اداری آغاز کرده است. این پوشش ها با استفاده از یک فناوری پلی استر – هیبرید بی همتا تولید شده اند. این پوشش پودری جایگزین خوبی برای پوشش های مایع یا پایه حلال متداول می باشد و جهت میز ها، صندلی ها، کابینت ها و سایر سطوح فلزی قابل استفاده می باشد.

PPG ErgoLuxe علاوه بر براقیت یکنواخت، فام یکنواخت و دوام بالا میزان اتلاف رنگ را کاهش می دهد (first-pass transfer efficiency rate در این پوشش تا 85 درصد می باشد). این پوشش ها در نسخه ErgoLuxe Eco نیز در دسترس می باشند. ErgoLuxe Eco دارای فرمولاسیون بی همتا حاوی پلی اتیلن ترفتالات بازیافتی (rPET) تا 13 درصد می باشد. از سال 2017 شرکت PPG بیش از 6 میلیون پوند (حدود 2.7 تن) از پلی اتیلن ترفتالات بازیافتی را در تولید پوشش های خود استفاده کرده است. پوشش های پودری ErgoLuxe دارای یکنواختی کیفیت (در تولید های مختلف) می باشند. این پوشش ها در حالت ultra-smooth و در بافت های multi-color قابل ارائه می باشند.

این پوشش ها سختی و انعطاف پذیری عالی داشته و در برابر لکه پذیری و رنگ پریدگی (در اثر تابش نور خورشید) مقاوم می باشند. این پوشش ها با فناوری XMR جهت مقاومت خراشی بالا موجود می باشند. فرمولاسیون های مطابق با نیازمندی های SEFA 8.1 نیز موجود می باشند. به گفته Shelley Verdun مدیر تجاری پوشش های پودری شرکت PPG هر فضای اداری طراحی خاص خود را دارد. پوشش های ErgoLuxe پوشش هایی با دوام بالا می باشند که مشکلات طراحان فضاهای اداری را بر طرف می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا