اخبار

اختصاصی بسپار/ PPG پوشش پودری جدید بر پایه فلوروپلیمر برای قطعات فلزی ساختمان معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر PPG پوشش پودری فلوئورو پلیمری جدید PPG CORAFLON Platinum fluoroethylene vinyl ether (FEVE) را جهت قطعات فلزی ساختمان و ورقه های آلومینیومی معرفی کرد. این فناوری پوشش جدید در پتنت ثبت شده است و دارای میزان بازدهی بالای انتقال می باشد. پوشش جدید مقاومت خوردگی بهتری نسبت به پوشش های پودری FEVE استاندارد ایجاد می کند. پوشش های پودری PPG Coraflon Platinum در سرتاسر جهان و در محدوده گسترده ای از فام ها و براقیت ها در دسترس می باشند.

این پوشش ها در حالت های میکایی و متالیک موجود بوده و برای قطعات فلزی ساختمان که نیاز به بالاترین سطوح مقاومت خوردگی و مقاومت آب و هوایی را دارند استفاده می شوند. همچنین این پوشش های پودری در طرح ها و بافت های مختلف از جمله طرح سیمان ، سنگ ، terracottaو سایر مواد طبیعی قابل ارائه می باشند. این پوشش ها با Fenestration and Glazing Industrial Alliance and American Architectural Manufacturers Association (FGIA/AAMA) 2605 مطابقت دارند. بر اساس تست های انجام شده در آزمون خوردگی چرخه ای به مدت 4000 ساعت مقاومت دارند. این پوشش های جدید در محدوده گسترده تری از براقیت از 5 تا 85 در دسترس می باشند درحالیکه پوشش های پودری FEVE استاندارد در براقیت های 25 تا 75 ارائه می شوند. این پوشش پودری جدید در براقیت مات (low gloss) سطحی شبیه آلومینیوم آندایز شده ایجاد می کند.

آلومینیوم آندایز شده از نظر مقاومت خوردگی و ثبات رنگی با این پوشش پودری قابل مقایسه نبوده و دارای کیفیت پایین تری می باشد. به گفنه Shelley Verdun مدیر تجاری بخش پوشش های پودری PPG ، بیش از 20 سال است که مشتریان از پوشش های با دوام و با کیفیت PPG Coraflon در کاربرد های ساختمانی و آلومینیوم استفاده می کنند. پوشش جدید PPG Coraflon Platinum علاوه بر مزایای پوشش قبلی دارای محدوده گسترده تری از فام ها ، براقیت ها و بافت ها می باشد. این پوشش پودری فاقد ترکیبات خطرناک و سمی مثل تری گلیسیدیل ایزوسیانورات (TGIC) ، پر فلوئورو اکتانوئیک اسید (PFOA) و مواد سطح فعال فلوئور دار می باشد. تمام پوشش های PPG Coraflon Platinum دارای ضمانت (warranty) 20 ساله می باشند و با نیازمندی های استاندارد AAMA 2605 مطابقت دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا