اخبار

اختصاصی بسپار/ Pyran و NSM با مشارکت یکدیگر PDDA زیستی تولید می کنند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران  پلیمر Pyran و NAGASE Specialty Materials (NSM) برای تبدیل 1 و 5 – پنتان دی ال (PDO) زیستی شرکت Pyran به 1 و 5- پنتان دی ال اکریلات (PDDA) تجدید پذیر و سایر مشتقات اکریلات و متاکریلات با هم همکاری می کنند. NSM یک شرکت تولید کننده فناوری های شیمیایی و توزیع کننده مواد شیمیایی ویژه می باشد. این شرکت PDDA و سایر مشتقات را در ایالات متحده امریکا تولید خواهد کرد و آنها را در بازار های امریکای شمالی و اروپا عرضه خواهد کرد.

بر اساس این موافقت نامه، NAGASE از PDO زیستی شرکت Pyran جهت تولید مواد مورد استفاده در فرمولاسیون های UV پز (از پوشش ها تا چاپ سه بعدی) استفاده خواهد کرد. Pyran یک شرکت با رشد سریع می باشد که محصولات 5 کربنی را از منابع تجدید پذیر تولید می کند. به گفته JP Masson مدیر توسعه تجاری شرکت NSM، این شرکت از همکاری با Pyran بسیار خوشحال است و قادر خواهد بود فناوری های زیست سازگار جدیدی را به مشتریان خود عرضه کند. Pyran با استفاده از فرآیند انحصاری خود 1 و 5- پنتان دی ال را از منابع تجدید پذیر تولید می کند.

NAGASE این محصول شرکت Pyran را به 1و 5 – پنتان دی ال دی اکریلات (PDDA) تبدیل می کند و آن را به مشتریان خود در بازار پوشش های UV پز ارائه می کند. PDDA زیست سازگار بوده و جایگزین مناسبی برای مواد متداول موجود در بازار مثل هگزان دی ال دی اکریلات (HDDA) می باشد. Pyran از منابع کشاورزی مثل ضایعات ذرت برای تولید 1 و 5- پنتان دی ال استفاده می کند. این ماده در تولید محصولات مختلف شامل رنگ ها، پوشش ها، چسب ها و سایر موارد استفاده می شود. این محصول تجدید پذیر 5 کربنی جایگزین مواد شیمیایی گرانقیمت بر پایه نفت خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا