اخبار

اختصاصی بسپار/ همبسپارهای جدید SABIC با ویژگی مقاومت در برابر مواد شیمیایی برای کاربردهای صنعتی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر SABIC سه رزین هم بسپار جدید LNP CRX را معرفی می کند که می توانند در برابر مواد شیمیایی و شرایط محیطی چالش برانگیز مقاومت کنند و برای بخش حمل و نقل و صنعت گزینه های جدیدی خواهند بود.
محصولات جدید تخصصی بر پایه هم بسپار پلی کربنات (PC) LNP CRX، مقاومت شیمیایی مورد انتظار از این مجموعه را در ترکیب با شکل پذیری در دمای پایین و توانایی مقاومت در برابر سطوح بالای گرما و رطوبت ارائه می دهند. این ویژگی‌ها ممکن است به افزایش دوام قطعاتی مانند سوکت‌های شارژ EV و محفظه‌های تجهیزات ذخیره‌سازی باتری در فضای باز کمک کند.
به نوبه خود، دوام بیشتر به افزایش عمر مفید قطعات کمک می کند و در نتیجه اهداف پایداری را از طریق تقاضای کمتر برای مواد خام، انرژی، آب و سایر منابع پیش می برد. استفاده از این مواد اعتبار برندها را افزایش خواهد داد و ضمانت های کم دردسری را ایجاد خواهد کرد.
به دلیل دوام و پایداری، این مجموعه ی جدید می‌تواند برای کاربرد در چندین بخش مختلف بازار از جمله مراقبت‌های بهداشتی و لوازم الکترونیکی مصرفی، مناسب باشد.
راهبرد پایداری SABIC بر ترکیب محتوای بازیافتی و تجدیدپذیر در محصولات گرمانرم و نیز بر توسعه مواد بسیار بادوام که به جلوگیری از دفع زودهنگام و ضایعات کمک می‌کند، تمرکز دارد.
ویژگی منحصر به فرد تمام رزین های LNP CRX مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی قوی است. برای کاربردهایی مثل مقاومت شیمیایی بیشتر برای دستگاه‌های پزشکی مناسب است که در معرض تمیز کردن مکرر با ضدعفونی‌کننده‌های قوی قرار دارند. این خانواده رو به رشد از رزین های LNP CRX در برابر روغن موتور، بنزین، سود سوزآور و روغن ترمز مورد استفاده در خودرو نیز مقاوم است. علاوه بر این، تمام گونه های LNP CRX دارای تاخیر در شعله بدون برم و کلر و قابلیت فرآورش خوب برای قالب‌گیری تزریقی و اکستروژن (رانشگری) هستند. سه گونه جدید این خانواده شامل رزین LNP ELCRES CRX9416U، رزین LNP ELCRES CRX9016E و  رزین LNP ELCRES CRX7416U هستند. این رزین ها از مواد اولیه تجدید پذیری مشتق شده که با زنجیره غذایی رقابت نمی کنند و تحت گواهی ISCC PLUS هستند. این گونه های پایه زیستی می توانند انتشار CO2 را تا 38٪ در مقایسه با نمونه ی پایه نفتی قبلی کاهش دهند. ضمن اینکه کیفیتی قابل مقایسه با گونه های پایه نفتی نیز ارائه می دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا