اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ SABIC و عرضه رزین جدید از پیش رنگ شده برای قطعات بیرونی خودرو

بسپار/ایران پلیمر SABIC رزین LNP ELCRES SLX1271SR را معرفی می‌کند که محصول جدیدی در مجموعه‌ی هم‌بسپارهای LNP SLX است. این ماده‌ی ویژه‌ی از پیش رنگ شده، مقاومت در برابر خراش را افزایش می‌دهد و سطحی بسیار براق دارد.
رزین جدید فهرستی از مزیت‌ها را برای دستیابی به عملکرد و زیبایی بهتر ارائه می‌دهد. از نظر مقاومت در برابر خراش، این ماده عملکرد مشابهی با کارپایه‌های بسپاری (polymer substrates) رنگ شده در آزمون سایش مرطوب (یا آزمون کارواش) نشان می‌دهد.
رزین NP ELCRES SLX1271SR در مقایسه با رزین‌های اکریلیک پایه مانند PMMA یا PMMA/ASA که دارای مقاومت حرارتی حدود 80 درجه سلسیوس هستند، مقاومت حرارتی بهتری در حدود 120 درجه سلسیوس دارد.
با وجود لایه‌ی دارای جذب ذاتی UV، رزین جدید می‌تواند براقیت و عملکرد مکانیکی خود را بهتر از سایر گرمانرم‌های بدون رنگ تا 10 سال یا بیشتر حفظ کند.
این رزین بدون رنگ همچنین انتشار VOC را کاهش می‌دهد و در عین حال زیبایی فوق العاده ای را ارائه می‌دهد. رنگ‌های زنده و قالبی مانند مشکی پیانویی و سطح براقیت بالا با وجود این رزین در دسترس هستند.
رزین LNP ELCRES SLX1271SR برای قطعات بیرونی خودرو مانند قاب آینه مناسب است، همچنین برای کیس کامپیوتر و اجزای زیرساخت در فضای باز مانند پانل‌های خورشیدی مناسب است. این رزین جدید فینالیست جوایز بهترین محصول جدید ادیسون 2024 در بخش مواد پیشرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا