اخبار

اختصاصی بسپار/ Siegwerk تولید جوهر های UV پز از مواد تجدیدپذیر را آغاز کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا دربسپار/ایران پلیمر Siegwerk اعلام کرد که تولید سری جدید جوهر های UV پز Offset را جهت کاربرد بر روی مقوا و کاغذ ها (جهت کاربرد های غیر غذایی) آغاز کرده است.

این محصول جدید با نام تجاری SICURA Litho Pack ECO به بازار عرضه می شود. این محصول جدید دارای مقادیر بالایی از مواد تجدید پذیر زیستی می باشد و یک جایگزین دوستدار محیط زیست جهت جوهر های چاپ UV پز استاندارد می باشد. فرمولاسیون جوهر های جدید سری SICURA Litho Pack ECO حاوی بیش از 40 درصد ترکیبات تجدید پذیر و گیاهی می باشند که این میزان چهار برابر بیشتر از میران مواد تجدید پذیر زیستی موجود در جوهر های UV پز استاندارد می باشد. بعلاوه این جوهر های جدید فاقد TMPTA، بنزوفنون همچنین CMR CAT.1 و CMR Cat.2 می باشند. این جوهر های جدید دارای بوی کمی می باشند و بطور ویژه برای انواع زیرآیند های مقوایی و کاغذی طراحی شده اند.

SICURA Litho Pack ECO برای تمام کاربرد های بسته بندی غیر غذایی جایی که حفظ محیط زیست اهمیت داشته باشد استفاده می شود. این محصولات جدید دارای عملکرد چاپ عالی و قدرت رنگدهی بالا می باشند. محصول جدید شامل جوهر های چهار رنگی بر طبق ISO، Pantone Colors، base inks و flexo OPV می باشد. به گفته Mustafa Guler نایب رئیس BU Shetfed EMEA در Siegwerk، این جوهر های جدید حاوی 40 درصد مواد تجدید پذیر زیستی می باشند و با جوهر های پایه روغن متداول قابل مقایسه نمی باشند. این جوهر های دوستدار محیط زیست جایگزین مناسبی برای جوهر های چاپ UV پز offset متداول می باشند. فرمولاسیون آنها بطور ویژه برای بازیافت طراحی شده است و بنابراین اثر منفی در بازیافت کاغذ ها و مقوا های چاپ شده نمی گذارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا