اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ solvay در ECS 2023 امولسیفایر ها و مواد سطح فعال پیشرفته خود را به نمایش گذاشت

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Solvay در ECS 2023 مواد سطح فعال ، امولسیفایر ها ، منومر های ویژه و سایر مواد مورد استفاده در صنایع رنگ و پوشش ها را معرفی کرد. Solvay جدید ترین افزودنی در خانواده Rhodoline را معرفی کرد. Rhodoline WA-2830E یک افزودنی چند منظوره فاقد APE و دارای VOC پایین می باشد که برای پوشش های پایه آب داخلی و خارجی مناسب می باشد.

این افزودنی باعث بهبود مقاومت شستشویی و block resistance می گردد. بعلاوه این افزودنی جدید ، پذیرش رنگ را بهبود می دهد و می توان بدون اثر منفی بر پوشش میزان دی اکسید تیتانیم را کاهش داد. Rhodoline WA-2830E با دارا بودن این خواص می تواند قیمت فرمولاسیون رنگ را به حداقل برساند. بعضی از محصولاتی که Solvay به نمایش گذاشت عبارتند از: – Reactsurf 2490: یک ماده سطح فعال پلیمریزه شونده فاقد APE می باشد که بعنوان امولسیفایر اولیه جهت سامانه های لاتکس اکریلیک ، وینیل-اکریلیک و استایرن – اکریلیک طراحی شده است. این افزودنی باعث کاهش جذب چرک در پوشش های بیرونگاهی و بهبود water whitening resistance در چسب های حساس به فشار می گردد. – Sipomer PAM 600: یک منومر چند منظوره می باشد که خواص ضد خوردگی و چسبندگی عالی بر روی فلزات، شیشه و سایر زیرآیند های معدنی ایجاد می کند.

– Addibond: افزودنی های پلیمری می باشند که خواص چسبندگی را در پوشش های تبدیلی بهبود می دهند.

– محدوده گسترده ای از حلال های اکسیژنه شامل Augeo SL 191 (که جایگزین زیستی حلال های پتروشیمیایی بوده و از گلیسیرین تجدیدپذیر ساخته می شود) جهت استفاده در رنگ ها ، وارنیش ها و جوهر های چاپ.

– Rhodasurf ، Abex و Aerosol : افزودنی های با VOC پایین و فاقد APE که جهت پوشش های پایه آب استفاده می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا