اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Solvay: معرفی آمیزه های PPA با کارایی بالا برای جایگزینی با فلزات

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار / ایران پلیمر گروه شیمیایی بلژیکی Solvay، خط تولید Amodel Supreme PPA را کلید زده است؛ آمیزه های با کارایی بالای پلی فتالامید که به منظور جایگزینی با فلز در کاربردهایی با نیاز به خواص الکتریکی، مکانیکی و حرارتی ویژه، طراحی شده اند. در ابتدا این ماده در شش گونه برای محصولات استاندارد، ساختاری و الکتریکی ارائه خواهد شد.

به گفته این شرکت، Amodel Supreme PPA دمای انتقال شیشه ای ˚C 165 داشته که این ماده را قادر می سازد نسبت به گونه های قبلی polyamide 4T و polyamide 6T در دماهای بالا، خواص مکانیکی بهتری را ارائه دهد. همچنین این ماده دارای ضریب انبساط خطی بالاتری بوده که مطابقت بیشتری با فلزات داشته و طراحی قطعات را آسان تر می سازد.

این ماده در دمای بالاتر از ˚C 150، خواص الکتریکی خوبی شامل مقاومت حجمی (volume resistivity) و استحکام دی الکتریکی را ارئه می دهد. خواص الکتریکی بحرانی آن، از جمله شاخص ردیابی نسبی، پس از در معرض گذاری در دمای بالای در طول زمان، بهبود یافته است. این آمیزه ها برای اطمینان از پایداری هیدرولیکی در مقابل سیالات جدید خنک کننده EV ، طراحی شده اند.

به گفته Solvay، ماده Amodel Supreme PPA سفتی و چقرمگی مناسب برای جایگزینی با فلز در بیشتر کاربردهای ساختاری سنتی، از جمله سیلندرهای کلاچ، را ارئه می دهد. این ماده مناسب برای کاربردهای الکترونیکی، الکتریکی و خودرویی در دمای بالا می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا