اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Solvay پوشش PVDC با خواص سدگری عالی جهت بسته بندی دارویی معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر Solvay که تولید کننده مواد شیمیایی ویژه می باشد یک پوشش جدید بر پایه پلی وینیلیدین کلراید (PVDC) معرفی کرد. این پوشش جدید که با نام تجاری Diofan Ultra736 به بازار عرضه می شود دارای خواص سدگری عالی در برابر بخار آب می باشد و به کاهش وزن فیلم های مورد استفاده در صنایع دارویی کمک می کند. Diofan Ultra736 یک دیسپرسیون پایه آب می باشد که فاقد فلوئور می باشد و با استاندارد های مربوط به تماس مستقیم با مواد دارویی مطابقت دارد. به گفته Federico Baruffi مدیر بازاریابی بخش Packaging در Solvay Specialty Polymers، مصرف کنندگان به دنبال کاهش تولید دی اکسید کربن در صنایع بسته بندی می باشند.

کاهش اندازه و وزن محصولات بسته بندی یکی از موثرترین روش ها برای رسیدن به این هدف می باشد. پوشش Diofan Ultra736 به تولیدکنندگان فیلم های بسته بندی کمک می کند تا بتوانند با ساختار های نازک تر به خواص سدگری عالی دستیابی پیدا کنند. پوشش های Diofan Ultra736 بطور وسیعی در blister packaging جهت صنایع دارویی استفاده می شوند. این پوشش برای حفاظت دارو های جامد حساس و همچنین بسته بندی مواد غذایی و کالا های مصرفی مشابه استفاده می شوند. این پوشش ها می توانند هم بر روی زیرآیند های پلاستیکی و هم بر روی زیرآیند های کاغذی اعمال شوند و به دلیل ترکیب بی همتای خواص سدگری در برابر اکسیژن و بخار آب دارای ارجحیت می باشند.

Diofan Ultra736 طوری طراحی شده است که خواص سدگری در برابر بخار آب بدون فدا شدن مقاومت شیمیایی و خواص سدگری در برابر اکسیژن به حداکثر برسد. به دلیل خواص سدگری بسیار عالی Diofan Ultra736 اجازه می دهد که بتوان ضخامت پوشش را نسبت به پوشش های PVDC متداول کاهش داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا