اخبار

اختصاصی بسپار/ SONGWON و جاذب UV مایع جدید

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر SONGWON Industrial Group که تولید کننده پایدار کننده های پلیمر ها می باشد جدید ترین محصولات خود را در نمایشگاه ECS 2023 معرفی کرد. SONGSORB CS 171 یک جاذب UV مایع جدید می باشد که در کارخانه پیشرفته Suwon کره تولید می گردد.

مزیت این افزودنی این است که به آسانی با اجزاء پوشش مخلوط می گردد و پایداری چسب ها و پوشش ها را در طول زمان بهبود می دهد. SONGSORB CS 171 می تواند به تنهایی یا در ترکیب با سایر افزودنی ها مثل SONGWON CS B 5075 استفاده شود. این شرکت دو جاذب UV دیگر یعنی SONGSORB CS B 5438 و SONGSORB CS B 5452 را نیز معرفی کرد. این دو افزودنی دارای رنگ اولیه پایینی می باشند و حفاظت عالی ایجاد می کنند. این افزودنی ها نسبت به افزودنی های موجود در بازار به برچسب های هشدار دهنده کمتری نیاز دارند زیرا در تولید آنها از مواد خطرناک کمتری استفاده شده است.

این شرکت یک بسته پایدار کننده مایع نیز برای سامانه های اپوکسی (با فام سفید و فام های روشن) معرفی کرد. این شرکت جدید ترین تری آزین جامد (SONGSORB CS 1164) خود را نیز که جهت کاربرد در پوشش های مایع و پودری ، چسب ها و درزگیر ها توسعه داده است معرفی کرد. افزودنی SONGSORB CS AQ01 نیز بطور ویژه جهت پوشش های پایه آب توسعه داده شده است و یک افزودنی دوستدار محیط زیست می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا