اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Sun Chemical رنگدانه طلایی جدیدی بر پایه آلومینیوم معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Sun Chemical تولید رنگدانه جدید Paliocrom Satin Gold EH 3600 (L2131) را آغاز کرده است. این رنگدانه جدید یک رنگدانه طلایی با جلوه ویژه می باشد که دارای خاصیت ابریشمی متفاوت و خلوص بالا می باشد و سطحی بسیار هموار ایجاد می کند. رنگدانه Paliocrom Satin Gold براقیت عالی ایجاد می کند و برای پوشش های اتومبیلی که با ضخامت فیلم نازک اعمال می شوند مناسب می باشد.
این رنگدانه بر پایه پرک های آلومینیوم پوشش داده شده با اکسید آهن می باشد و دارای اندازه ذرات کوچکی می باشد. رنگدانه های آلومینیومی Paliocrom انتخابی ایده آل برای پوشش های پیشرفته اتومبیلی و پوشش های صنعتی با عملکرد بالا می باشند و بیش از 25 سال است که در صنایع استفاده می گردند. این رنگدانه ها پوشش عالی ایجاد می کنند و برای کاربرد هایی که با ضخامت پایین اعمال می شوند مناسب هستند.

به گفته Michael Venturini مدیر بازاریابی بخش Color Materials شرکت Sun Chemical ، رنگدانه های Paliocrom رنگدانه های استاندارد برای پوشش های صنعتی و خودرویی می باشند و رنگدانه های Satin Gold گزینه با عملکرد بهتر هستند که اخیرا ارائه شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا