اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Sun Chemical رنگدانه های فاقد سرب جدیدی معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Sun Chemical بسته کاملی برای جایگزینی ترکیبات سرب در فرمولاسیون پوشش ها ارائه کرده است. این بسته شامل محصولات فاقد سرب Paliotan VIU به همراه خدمات فنی و مشاوره ای می باشد. رنگدانه های Paliotan VIU شامل فام های مختلف از جمله یک زرد لیمویی جدید ، زرد پرتقالی و قرمز می باشد. ارائه شش رنگدانه جدید به همراه بهبود قدرت رنگدهی و پوشش ، فرمول نویسان رنگ را قادر می سازد تا بتوانند رنگ های با قیمت مناسب تر جهت کاربرد های تزیینی تولید کنند.

به علاوه فرمول نویسان می توانند با استفاده از گرید های ویژه دارای دوام بالا، پوشش های صنعتی در فام های دارای مشکل را تولید کنند درحالیکه قیمت مناسبی هم دارند. رنگدانه های Paliotan VIU بر پایه شیمی هیبریدی می باشند به همین دلیل بطور همزمان دارای مزایای رنگدانه های آلی و معدنی می باشند. کرومات سرب ماده ای است که می تواند آثار منفی بر روی سلامت بشر و همچنین بر روی محیط زیست داشته باشد.

بنابراین استفاده از آن توسط بسیاری از مصرف کنندگان و تولید کنندگان پوشش ها محدود شده است. به همین دلیل بسیاری از کشور ها استفاده از کرومات سرب را در کاربرد های مختلف شامل اسباب بازی ها و پوشش های ساختمانی ممنوع کرده اند. به هر حال کرومات سرب هنوز هم در بسیاری از کشور ها مثل کشور های واقع در آسیا و امریکای لاتین در کاربرد های مختلفی استفاده می شود. محصولات Paliotan VIU بطور ویژه برای کاربرد در کشور های امریکای لاتین و آسیا توسعه داده شده اند. خدمات فنی و مشاوره ای شرکت Sun Chemical به مشتریان کمک می کند تا بتوانند با استفاده از این رنگدانه های هیبریدی جدید رنگ ها و پوشش ها بر طبق استاندارد های جدید زیست محیطی تولید کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا