اخبار

اختصاصی بسپار/ Teijin خط تولید قالبگیری GF-SMC را برای پاسخگویی به نیازهای بازار خودرو نصب می کند

گروه ترجمه و تولید محتوا د بسپار/ایران پلیمر Teijin Ltd (توکیو ، ژاپن) در 17 فوریه اعلام کرد که یک خط قالب گیری فشاری کامپوزیتی را در Benet Automotive s.r.o ، شرکت تولید کننده قطعات کامپوزیت مصرفی در خودرو در شهر Milovice، جمهوری چک، نصب می کند.
Teijin قصد دارد تقریباً 10 میلیون یورو در خط جدید SHEET MOLDING COMPOUND با الیاف شیشه (GF-SMC) سرمایه گذاری کند، که از پاییز 2022 شروع به کار خواهد کرد تا به پاسخگویی به تقاضای زیاد برای فرمول های مواد ترکیبی Teijin در اروپا کمک کند.
Benet Automotive با مقر اصلی در Mlada Boleslav ، تامین کننده قطعات کامپوزیت خودرو درجه 1 است. این شرکت به دلیل فناوری های پیشرفته خود در زمینه تولید قطعات پلاستیک تقویت شده با الیاف کربن ( CFRPیا CARBON FIBER REINFORCED PLASTIC) و همچنین قابلیت های خود در رنگ آمیزی و مونتاژ خودرو مورد توجه قرار گرفته است.

به گفته Teijin، خط جدید قالب گیری GF-SMC همچنین نسبت به تقاضاهای روز افزون بازار، برای انعطاف بیشتر طراحی ، بهره وری و صرفه جویی در هزینه ، و همچنین کاهش وزن و استحکام، پاسخ بهتری خواهد داد.

Benet Automotive قبلاً سفارشات جدیدی را از تولیدکنندگان خودروهای اروپایی و آمریکایی برای قطعات دریافت کرده است که توسط خط جدید مزبور تولید می شود.
سرمایه گذاری اخیر در بازار قطعات کامپوزیت خودروی Teijin در واکنش مستقیم به تغییر مداوم صنعت خودروسازی به منظور اصلاح مدل های تجاری آن برای خودروهای سبک وزن و چند منظوره نسل بعدی است.

Teijin شرکت Continental Structural Plastics Holdings یا CSP (واقع در امریکا) را در سال 2017 خریداری کرد تا به تامین کننده درجه 1 کامپوزیت های خودروی چند ماده ای (multi-material) تبدیل شده.

Teijin بعداً تامین کنندگان کامپوزیت خودرو Inapal Plásticos SA در پرتغال و Benet Automotive در جمهوری چک را خریداری کرد و در حال حاضر قصد دارد یک کارخانه جدید GF-SMC را از لحاظ جغرافیایی بین این دو تامین کننده در تأسیسات CSP در Pouancé ، فرانسه بسازد.
علاوه بر این ، Teijin مرکز خودرو Teijin Europe GmbH را در Wuppertal ، آلمان ، در سال 2020 به عنوان پایگاه جدیدی برای تحقیق و توسعه در کسب و کار قطعات کامپوزیت خودرو چند ماده ای این شرکت تأسیس کرد.
در ادامه ، Teijin می گوید که تقاضاهای بازار جهانی خودرو را برآورده می کند و فروش در بازار کامپوزیت خودرو را در حدود 1.7 میلیارد یورو (2 میلیارد دلار) تا سال 2030 هدف قرار می دهد.


برگردان: مهندس مسعود خلج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا