اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ TekniPlex فیلم‌های COC تولید شده در اتاق تمیز را به نمایش می‌گذارد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر TekniPlex به عنوان ارائه‌دهنده جهانی راه‌حل‌ها از طریق علم مواد و فناوری‌های تولید، در Pharmapack نمونه‌هایی از طیف وسیعی از فیلم‌های تشخیصی هم‌بسپار الفین حلقوی (Cyclic Olefin Copolymer) را به نمایش می‌گذارد.

مدیر تولید TekniPlex اعلام کرده است که فیلم تولید شده در محیط اتاق تمیز با امکان سفارشی‌سازی، قابلیت‌های تشخیصی جدیدی را برای ورود به بازار ممکن می‌سازد و به تشخیص بیماری‌ها کمک می‌کند تا بیماران در مسیر بهبودی سریع‌تر قرار گیرند.

این اولین باری است که یک ترکیب بسته بندی قرص حبابی با سدگر میانی با قابلیت بازیافت کامل تأیید می‌شود. این امر نقطه عطف مهمی در تلاش به سوی پایدارتر کردن بسته بندی‌های مراقبت‌های بهداشتی است. محصولات ارائه شده ی TekniPlex در Pharmapack مجموعه‌ای از فیلم‌ها و قطعات برای کاربردهای بهداشتی و دارویی خواهد بود. برای مثال، واشرهای لاستیکی پانچ شده این شرکت برای دریچه‌های یک طرفه در اسپری‌های استنشاقی با دوز اندازه‌گیری شده، عملکرد آن‌ها را بهبود می‌بخشد. محصولات دیگر آن، مانند ساختارهای پوشش داده شده پلی وینیلیدین کلرید (PVDC) و لایه‌های Aclar، برای محافظت از داروهایی با الزامات حفاظت از محیط زیست طراحی شده اند.

در غرفه B96-98، این شرکت یکی دیگر از محصولات اخیرا معرفی شده را برجسته خواهد کرد: یک بسته بندی قرص حبابی (blister) کاملاً ترانما (transparent)، قابل بازیافت با سدگر میانی. فیلم‌های COC TekniPlex که در محیط اتاق تمیز ISO کلاس 8 برای کاهش قابل توجه خطر آلودگی تولید می‌شوند، می‌توانند به‌راحتی متناسب با نیازهای پویای بازار عیب‌یابی و سفارشی‌سازی شوند. فیلم استاندارد و کاملاً شفاف 140 میکرومتری آن با آب‌بندی عالی خواص مورد نیاز در تشخیص PCR را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، این فیلم دارای دمای انتقال شیشه‌ای 78 درجه سانتی‌گراد و سطح فوق‌العاده مسطح است که ساختار نانو را از طریق برجسته‌سازی داغ و طرح نگار نانو چاپی امکان‌پذیر می‌کند. این امر به ساختارهای بسیار کوچک اجازه می‌دهد تا در ساختار بسپاری مورد نیاز برای میکروسیال و پراش که به فیلم حاصل ظاهری براق و رنگارنگ می‌دهد، تکرار شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا