اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ U.S. Silica رنگدانه خیلی سفیدی را برای پوشش ها معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر U.S. Silica Holdings, Inc. اعلام کرد که تولید رنگدانه مهندسی جدید با سفیدی بالا را آغاز کرده است.

این رنگدانه که با نام تجاری EverWhite به بازار عرضه می شود در پوشش ها ، محصولات ساختمانی و سایر کاربرد ها قابل استفاده می باشد. این محصول بسیار ویژه می تواند جایگزین بخشی از رنگدانه های سفید معدنی مثل دی اکسید تیتانیم و آلومینیوم تری هیدرات (ATH)گردد. مزایای رنگدانه EverWhite عبارتند از سختی و دوام بالا و ایجاد فام سفید درخشان. مشتریان از این رنگدانه جدید می توانند در تولید محصولات سیمانی، پرکننده ها جهت پلاستیک، فرمولاسیون پوشش ها و محصولات ساختمانی استفاده کنند.

به گفته Zach Carusona نایب رئیس اجرایی بخش Industrial & Specialty Products ، با استفاده از این رنگدانه سفید جدید مشتریان قادر خواهند بود میزان مصرف دی اکسید تیتانیم را تا 50 درصد کاهش دهند.

این جایگزینی باعث کاهش قابل توجه قیمت محصول نهایی می شود. رنگدانه جدید EverWhite به آسانی در محمل پخش می شود. رنگ سفید درخشان آن کیفیت خود را حفظ می کند و این رنگدانه دارای پشت پوشی خوبی می باشد. به گفته Bryan Shinn این رنگدانه جدید یک جایگزین استثنایی برای سایر رنگدانه های سفید معدنی می باشد و استفاده از آن باعث کاهش قیمت محصول نهایی می گردد. ارائه این محصول جدید مثالی از نوآوری های شرکت U.S. Silica می باشد و این شرکت همواره به دنبال توسعه محصولات جدید مطابق با نیازمندی های مشتریان خود می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا